با ما همراه باشید

بعد از پایان فصل جوایز در هالیوود و در فصل بهار نوبت به نمایش آثاری می‌رسد که در رده‌ی فیلم‌های بلاک‌باستری نیستند. بوک‌ اسمارت یا خرخون هم یکی از این آثار است. اولیویا وایلد بازیگر-کارگردانی که او را با فیلم in time می‌شناسیم. این بار پشت دوربین رفته و قصه‌ای تین‌ایجری را روایت می‌کند که توانسته نمره‌های بالایی از منتقدان کسب کند. آن‌چه در ادامه خواهید خواند بخش اول گفت‌وگو با بازیگران فیلم خرخون در استودیو هالیوودریپورتر است.

 

سلام، مرسی که اومدین این‌‌جا. اولین سؤال من اینه که کدوم‌هاتون قبل از شروع این فیلم هم‌دیگه رو می‌شناختین؟

بینی فلدستین: «من و بیلی یه دبیرستان می‌رفتیم، ولی مقطع تحصیلی‌مون فرق داشت. البته خب الان هم همین‌طوره. کلاس‌هامون فرق داشت، واسه همین خیلی هم‌دیگه رو نمی‌شناختیم ولی دبیرستان‌مون یکی بود. من و مالی هم از وقتی که اون دوازده سالش بود بهترین دوست هم‌دیگه بودیم. واسه همین این‌که در یک فیلم درباره‌ی دوستی با هم بازی کنیم خیلی برامون ارزش‌منده.»

در کنار گفت‌وگو با بازیگران فیلم خرخون ببینید: شام با سوفی ترنر و جسیکا چستین

وقتی فیلم‌نامه رو خوندین بلافاصله با کاراکترتون ارتباط برقرار کردین؟ و آیا هیچ‌کدوم‌تون برای یکی دیگه از نقش‌ها تست نداده بودین؟

بیلی لورد: «فقط جی‌جی. خیلی باهاش احساس نزدیکی کردم، از اعماق وجودم. چون اگه از قضاوت بقیه نمی‌ترسیدم دقیقن همین ‌شخصیت رو داشتم. مثل سخن یکی از بزرگان؛ طوری برقص که انگار کسی تماشات نمی‌کنه و جی‌جی همین کار رو می‌کنه.

در کنار گفت‌وگو با بازیگران فیلم خرخون ببینید: گفت‌وگو با کیانو ریوز درباره‌ی جان ویک‌۳

کیتلین دیور: «من خرخون رو حدود چهار سال پیش خوندم و بلافاصله می‌دونستم که شخصیتم مثل ایمی‌یه، از همون لحظه‌ای که خوندنش رو شروع کردم. در تمام طول زندگیم ایمی بودم. باید نقشش رو ایفا می‌کردم، تا خوندمش عاشقش شدم.»

در کنار گفت‌وگو با بازیگران فیلم خرخون ببینید: گفت‌وگو با بازیگران دارک فینیکس

بینی فلدستین: «من بیش‌تر از سه سال قبل خوندمش. در اصل داشتم برای نقشی مصاحبه می‌کردم که دیگه در فیلم وجود نداره و حذف شد. وقتی الیویا اومد پیشم بهم گفت: نه، تو مالی هستی. منم گفتم: باشه.هر جور تو صلاح می‌دونی.»
کیتلین دیور: «در اولین ملاقاتی که با الیویا داشتم بهم گفت کلی ایده برای خرخون دارم، ولی اگه بینی فلدستین نقش مالی رو ایفا نکنه فیلم رو نمی‌سازیم.»

مالی و دایانا، شما چه‌طور؟

مالی گوردون: «من فکر نمی‌کردم که برای این نقش مناسب باشم. همین هم هیجان‌انگیزش می‌کرد. از این‌که فرصت مصاحبه رو هم داشتم سورپرایز شده بودم. ولی فکر می‌کنم این نبوغ الیویا رو نشون می‌داد. اون فهمیده بود که افرادی رو به کار بگیره که شاید همیشه برای این نقش مناسب نباشن. بازی کردن یه نقش متفاوت با خودم خیلی جالب بود.»

دایانا سیلورز: «آره، وقتی اولین بار فیلم‌نامه رو خوندم، دلم می‌خواست نقش هوپ رو بازی کنم چون به نظرم باحال اومد. با خودم فکر می‌کردم اگه جرئتش رو داشتم که شبیه هوپ باشم خیلی باحال می‌شد. نه به اون بدجنسی، از جهت بی‌خیال بودنش می‌گم، این‌که سرش به کار خودشه. البته خودم هم تا حدودی همینم. ولی اون‌جوری که هوپ در دبیرستان رفتار می‌کنه، رفتار نمی‌کردم. از ایفای این نقش بهم یه جور حس رضایت دست می‌داد، انگار که حس کنم واقعن دوران دبیرستانم همین‌طور بود.»

حالا که حرف از الیویا شد، کارش به عنوان کارگردان چه‌طوره؟ همراهش چی به ارمغان می‌آره؟

بینی فلدستین : «بهشت، واقعن مثل بهشت بود. خیلی راحت بود.»

فکر می‌کنین چرا این‌طوری‌یه؟ من خیلی از مصاحبه‌هاش رو تماشا کردم. به نظرم وقتی که به عنوان یه بازیگر نگاهش می‌کنی خیلی خاصه، ولی به عنوان کارگردان هم به نظر می‌رسه معرکه باشه. فکر می‌کنین چه خصوصیتی متمایزش می‌کنه؟

کیتلین دیور: «نمی‌دونم، یه خصوصیتش که حرف نداره اینه که بقیه رو درک می‌کنه. خیلی عمیق‌تر از مقداری که من درک‌شون می‌کنم. درک بالایی از مردم و زندگی داره و می‌فهمه که جوون بودن واقعن چه‌طوره. متوجه تمام اون اضطراب و ترس‌ها هست. می‌خواست همه‌ی این‌ها رو در فیلم «خرخون» جا بده. خیلی مهربون بود و دیدش بسته نبود. انگار که داشت به هدف و سرنوشتش دست پیدا می‌کرد. درست داشت همون کاری رو انجام می‌داد که باید انجام می‌شد و هر لحظه همه‌چی تحت کنترلش بود. همه‌ی افراد و کاراکترهایی رو که وجود داشتن دوست داشت. از بخش فیلم‌برداری و دوربین گرفته تا ما بازیگرها و گریمورها. همه رو به خوبی در نظر داشت. باورش سخته.»

چه‌قدر از فیلم فی‌البداهه بود؟ برخورد الیویا نسبت بهش چی بود؟ خودتون هم جای بازی با دیالوگ‌ها داشتین یا باید سفت و سخت به متن فیلم‌نامه می‌چسبیدین؟

کیتلین دیور: «متن فیلم‌نامه رو کیتی سیلبرمن نوشته بود و با وجود این‌که فیلم‌نامه آماده بود، هر روز در هر صحنه پنجاه تا تغییر ایجاد می‌شد. اون زن می‌تونست در عرض پنج دقیقه متن جایگزین بنویسه! فکر می‌کنم متن‌هایی که می‌نوشت این‌قدر به‌جا بود که می‌تونستیم باهاشون بازی کنیم. بستگی به روزش داشت.»

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنونس

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

«گزارش فرانسوی» کمدی درامی به کارگردانی وس اندرسون است. داستان این فیلم حول کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی می‌گذرد که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند.

این سه واقعه عبارت‌ند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری. وس اندرسون در ساخت این فیلم از زندگی واقعی کارکنان مجله نیویورکر الهام گرفته‌است.

پیش‌تولید عجیب فیلم جدید وس اندرسون از زبان رابرت یئومان


این فیلم پرستاره بازیگران نام‌داری مانند بنیسیو دل‌تورو، آدریان برودی، تیلدا سوینتون، لئا سیدو، فرانسس مک‌دورمند، تیموتی شالامه، بیل مورای، اون ویلسون و ادوارد نورتون را دور هم جمع کرده و قرار است پس از افتتاحیه در جشنواره‌ی فیلم کن، به شکل عمومی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود

 

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم من زلاتان هستم | درامی بیوگرافیک درباره‌ی زندگی زلاتان ابراهیموویچ

تریلر فیلم من زلاتان هستم

تریلر فیلم من زلاتان هستم منتشر شد

فیلم من زلاتان هستم در ژانر بیوگرافیک اثری‌ست به کارگردانی ینس سیوگرن که براساس کتابی با همین نام به نوشته‌ی دیوید لاگرکرانتز ساخته شده و داستان زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست مشهور سوئدی را در دو دوره‌ی مختلف بیان می‌کند.

گرانیت روشیتی در نقش زلاتان ۱۷ ساله و دومینیک آندرسون بایراکتاتی نقش زلاتان ۱۱ ساله را دارند و در کنار این دو بازیگرانی نظیر امانوئل آیتا، دیوید اس لیندگرن و هاکان بنگستون نیز در فیلم حاضر هستند.

این اثر دهم سپتامبر اکران خواهد شد.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم مرد آزاد / Free Guy | با بازی رایان رینولدز

تریلر فیلم مرد آزاد

تریلر فیلم مرد آزاد منتشر شد

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر فیلم مرد آزاد به کارگردانی شان لوی با بازی رایان رینولدز، جو کری و جودی کورمر منتشر شد

«مرد آزاد» فیلمی است ساخته‌ی شان لوی، کارگردان سری معروف «شبی درموزه» و توسط مت لیبرمن و زک پن نوشته شده است. این فیلم در ادامه‌ی روال آثاری مانند «بازیکن یک آماده»، «رالف خراب‌کار» و «گیمر»، داستان دنیایی را در بازی‌های ویدیویی به تصویر می‌کشد که ترکیبی از دو عنوان بسیار پرطرفدار GTA و Fortnite است.

گای، یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC)های این دنیاست که بعد از کشتن یکی از بازیکنان، با برداشتن عینکش دنیا را از فیلتر HUD (جزئیات مختلفی که در بازی‌ها روی صفحه می‌آیند مانند مقدار سلامتی، استقامت و گلوله) می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به مبارزه‌ی جهانی بپیوندد.

در مرکز «مرد آزاد»، رایان رینولدز به عنوان شخصیت اصلی قرار گرفته و بازیگرانی مانند جودی کورمر (کشتن ایو)،جو کری (چیزهای عجیب) و تایکا وایتیتی (جوجو خرگوشه و ثور: راگناروک) نیز حصور دارند.

«مرد آزاد» از جمله پروژه‌هایی بود که زیر نظر کمپانی فاکس قرن بیستم کلید خورد ولی در نهایت قرار است توسط دیزنی منتشر شود (چنین اتفاقی برای فیلم فوردعلیه فراری نیز رخ داد).

 

جدیدترین تریلر فیلم «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز |

Free Guy Official Trailer

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها