با ما همراه باشید

❌ هشدار: در این ویدیو امکان فاش شدن داستان سریال «بازی تاج و تخت» وجود دارد. ❌

واقعیت دارد. بازی تاج و تخت به پایان رسیده است و کسی که همه‌چیز نصیبش شد، شخصیتی بود که فکرش را هم نمی‌کردیم. برن استارک، جوان‌ترین استارک، هیچ ادعایی برای سلطنت نداشت و هیچ وقت علاقه‌ای به پادشاه شدن نشان نمی‌داد. اما اگر به عقب برگردیم، چند نشانه پیدا می‌کنیم. این‌جا ده مورد را مرور خواهیم کرد.

۷۳ قسمت بازی تاج و تخت در ۷۳ ثانیه

نشانه‌ی اول: نوشتن اولین فصل کتاب از زبان برن استارک

اهمیت کاراکتر برن استارک از همان ابتدا مشخص شده. در حقیقت او اولین نقش اصلی‌‍ست که در قسمت اول می‌بینیم. اولین صحنه در وینترفل روی یادگیری تیراندازی برن تمرکز می‌کند، در حالی که بزرگان استارک تماشایش می‌کنند. این قسمت با کتابش هماهنگ است که اولین فصل از زبان برن نوشته شده است. آیا خواسته‌ی جورج آر آر مارتین از اول این بوده که برن به پادشاهی برسد؟ احتمالش هست.

نشانه‌ی دوم: پادشاه شب همواره به دنبال برن بود، نه جان!

یک صحنه‌ی خاص در نخستین قسمت خیلی مهم به نظر می‌آید. در زمان شرح محاکمه توسط ند استارک، دوربین صورت برن را نشان می‌دهد. بلافاصله وقتی که ند می‌گوید پادشاه اندال‌ها و نخستین انسان‌ها، به نظر می‌آید از قصد مشخص نمی‌شود که باید تمرکزمان روی جان باشد یا روی برن. در سریال از این تاکتیک استفاده می‌شود تا تصورات‌مان مختل شود. برای مثال، بعد از اپیزود هاردهوم، به نظر می‌آمد پادشاه شب دنبال جان است، در حالی که واقعن به دنبال برن بود.

نشانه‌ی سوم: برن رقیب اصلی پادشاه شب برای حکومت

با توجه به تمرکز پادشاه شب روی برن، باید حدس می‌زدیم که قرار است برن استارک به پادشاهی برسد. همان‌طور که برن قبل از نبرد وینترفل توضیح داده بود هدف پادشاه شب این بود که این دنیا را تمام و کمال نابود کند. برای این کار، لازم بود نخست برن را از بین ببرد. نزدیک به پایان سریال، بعضی طرفدارها معتقد بودند پادشاه شب قصد کشتن برن را داشت، چون می‌دانست که او قرار است حاکم وستروس شود و می‌تواند رقیب قدرتمندی برایش باشد.

۷ قاب فراموش‌نشدنیِ آخرین قسمت بازی تاج و تخت

نشانه‌ی چهارم: حمله‌ی شاه‌کش به برن

مشخص است که برن اولین کسی بود که جیمی لنیستر هدف خودش قرار داد، مردی که او را با لقب شاه‌کش می‌شناختیم.

نشانه‌ی پنجم: رابطه‌ی عمیق برن استارک و تیریون لنیستر

در پایان، وقتی که تیریون سخن‌رانی پرشور خودش را در برابر رهبران وستروس ابراز می‌کند، به وضوح از برن تقدیر می‌کند. به نظر می‌رسد جبران شده باشد چرا که او دست راست برن می‌شود. صرف‌نظر از سابقه‌ا‌ش به عنوان مشاور دنریس در اتفاقاتی که به این لحظه ختم می‌شود، عجیب نبوده که حواس‌مان از دوستی برن و تیریون پرت شود. به خصوص این‌که تعداد دفعات ملاقات‌شان انگشت‌شمار است. اما پیوند عمیق‌شان در واقع به چهارمین قسمت از فصل اول برمی‌گردد. بعد از مجروح شدن برن تیریون به وینترفل رفت تا طرح یک زین مخصوص را به او بدهد. کلمات تیریون در آن قسمت، اسم آن اپیزود را تشکیل دادند، درست شبیه پادشاهی برن شکسته که بعدها عنوانش می‌کند.

نشانه‌ی ششم: تبدیل شدن برن به کلاغ سه چشم

رابطه‌ی برن و تیریون جایی که رهایش کرده بودند ادامه پیدا می‌کند، یعنی دومین اپیزود فصل هشت استراتژی نبرد. همه به جز آن دو نفر اتاق را ترک می‌کنند. تیریون یک صندلی می‌آورد و از برن می‌خواهد که داستان سفرهاش را بازگو کند. نویسنده‌ی این اپیزود، برایان کاگمن به ما رابطه‌ی این دو نفر را گوشزد می‌کند. در یک مصاحبه در ماه آوریل، او گفته: «تیریون پیوند خاصی با برن دارد. تیریون دانش‌آموز تاریخ است و این‌که می‌خواهد با برن صحبت کند، برای این است که می‌خواهد درک کند. واضح است که برن تجربه‌ی بسیار خاصی داشته.» همین برایمان روشن می‌کند که چرا تیریون این‌قدر برای حمایت از برن آماده‌‌ است، با توجه به مسیر شخصی فوق‌العاده‌ش برای تبدیل شدن به کلاغ سه چشم.

نشانه‌ی هفتم: شباهت برن استارک و دیرن تارگرین

دو اپیزود بعد، تیریون دوباره در جشن پیروزی که پس از نبرد وینترفل برگزار شده، به برن نزدیک می‌شود. او از ویلچر برن تعریف می‌کند و می‌گوید حتا از زینی که خودش طراحی کرده بود هم بهتر است. برن می‌گوید که ویلچرش از روی چیزی ساخته شده که دیرن تارگرین صد‌وبیست سال قبل برای برادرزاده‌ش ساخته. با در نظر گرفتن زمان، احتمالن منظورش دیرن دوم است که به عنوان دیرن خوب هم شناخته می‌شود. آشنا بودنش با تاریخ، تیریون را تحت تاثیر قرار می‌دهد که در فصل چهارم به جافری گفته بود که داستان دیرن باید برای هر پادشاه آینده‌ای خوانده شود.

چرا سریال بازی تاج و تخت را نغمه‌ی یخ و آتش می‌نامیم؟

نشانه‌ی هشتم: آینده‌بینی برن

تیریون می‌گوید که دانش و آگاهی برن استارک او را لایق پادشاه وینترفل بودن می‌کند، اما وقتی می‌فهمد برن تمایلی به این جایگاه ندارد متعجب می‌شود. این‌جا احتمالش هست که برن آینده‌ی خودش را در این جایگاه از قبل دیده باشد. در این‌صورت عکس‌العملش از جهات مختلفی درست به نظر می‌آید. اگر انتظار پادشاه شدن را داشت، چرا ارباب بودن را قبول کرده بود؟ در اپیزود ششم بیان می‌کند که از قبل از سرنوشتش آگاهی داشته است. راحت می‌شود گفت که برن از سرنوشت دنریس هم به خوبی آگاه بوده. در یکی از تصاویری که در فصل چهارم می‌بیند، او سایه‌ی یک اژدها را می‌بیند که بر فراز پشت‌بام‌های وینترفل پرواز می‌کند. زمانی که در فصل ششم با میرا در غار بود، همان تصویر در سلسله‌ رویاهایی طولانی‌تر دوباره ظاهر شد که شامل تصاویری از دنریس و یک اژدهای بالغ در آسمان بود. در این بین، نماهایی از ایریس دوم و آتش سبز وحشیانه‌‌اش هم دیده می‌شد که در واقع پادشاه دیوانه‌ی گذشته را به ملکه‌ی دیوانه‌ی آینده‌ی نزدیک مربوط می‌کرد.

نشانه‌ی نهم: هشدارهای قاطعانه‌ی تیریون به جیمی درمورد سرانجام جنگ کینگرلندینگ

سؤال این است که آیا برن این اطلاعات را با کسی شریک می‌شد؟ برخی طرفدارها معتقدند که مکالمه‌ا‌ش با تیریون در اپیزود چهارم بعد از تمام شدن سکانس هم ادامه پیدا می‌کند و این‌که در همین زمان برن به او درباره‌ی تغییر رفتار آینده‌ی دنریس هشدار می‌دهد. این اولین باری نیست که کلاغ سه چشم بعد از تمام شدن سکانس هشداری داده است. در قسمت آخر فصل هفت متوجه می‌شویم که برن خواهرانش را از خطرات نقشه‌ی لیتل‌فینگر آگاه کرده. آیا در مورد تیریون هم همین اتفاق افتاده؟ اگر همین‌طور باشد، متوجه می‌شویم که چرا تیریون با آن قاطعیت با جیمی در مورد نتیجه‌ی نبرد صحبت کرد. شاید تیریون فکر می‌کرد می‌تواند تقدیر را با هشدار‌های صریحی که به افراد مهم می‌دهد عوض کند.

نشانه‌ی دهم: بی‌تفاوتی برن در واقع یک سرمایه ا‌ست

شاید چون برن از آینده آگاهی دارد به قدرت علاقه ندارد یا شاید نشان‌دهنده‌ی حالت معنوی‌ای‌‌ست که در مقام کلاغ سه‌چشم به آن رسیده. به هر صورت، بی‌تفاوتی برن در واقع یک سرمایه ا‌ست. در قسمت چهار فصل هشت به این نکته اشاره می‌شود. زمانی که تیریون و وریس درباره‌ی مناسب بودن جان برای پادشاهی بحث می‌کنند. احتمالش هست که مشاهدات وریس، تیریون را به یاد معامله‌ا‌ش با برن جلوتر در همان اپیزود انداخت. شاید همین‌ لحظه بود که این ایده در ذهن تیریون شکل گرفت؛ این‌که برن باید به پادشاهی برسد.

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلویزیون

مروری بر حواشی سریال‌های شبکه‌ی نمایش خانگی از آغاز تا امروز | رقص روی اعصاب!

رقص روی شیشه

رقص روی شیشه نخستین سریال شبکه نمایش خانگی نبود که بدون توجه به مخاطب و تنها به خاطر منافع شخصی نیمه کاره رها شد.  سریال‌های شبکه نمایش خانگی به دلیل نبود نظارت بر روند تولید و طولانی شدن مراحل ساخت همواره با مشکلات متعددی روبرو هستند. از همان ۱۰ سال پیش و زمانی که مهران مدیری قهوه تلخ را بدون هیچ پایان بندی‌ای رها کرد و به مخاطب پیگیر سریال بی‌توجهی کرد تا همین چند روز پیش که مهدی گلستانه قسمت پایانی رقص روی شیشه را با یک نمایشنامه رادیویی اشتباه گرفت و به خاطر اختلافات مالی با بازیگران، تمامی کاراکترهای درون قصه را با یک نریشن طولانی کشت؛ می‌شد فهمید که سریال‌های شبکه نمایش خانگی همراهان قابل اعتمادی برای اوقات فراغت مخاطبان خود نیستند.

سریالی که یخ زد!

قلب یخی اولین پروژه سریال‌سازی در شبکه ویدئویی نخستین سریالی بود که قربانی زمانبندی پخش خود شد و با آنکه چندین بار عوامل جلو و پشت دوربین را تغییر داد اما باز هم نتوانست فصل پایانی خود را به اتمام برساند.

سریال‌های شبکه نمایش خانگی به دلیل نبود نظارت بر روند تولید و طولانی شدن مراحل ساخت همواره با مشکلات متعددی روبرو هستند

پس از نامه هفته گذشته لیلا حاتمی خطاب به سازندگان سریال نهنگ آبی مبنی بر رعایت نکردن اصول حرفه‌ای در ساخت سریال و ترک این سریال توسط حاتمی، تا نامه سرگشاده بهرام رادان و گشودن ماجراهای پشت پرده سریال رقص روی شیشه همگی موید این مطلب است که ساز و کار ساخت چنین آثاری در کشورمان هنوز مشخص نیست. سریال‌هایی با سودهای بسیار بالا و حاشیه‌هایی پر رنگ تر از متن. آیا می‌توان به رقص روی شیشه به عنوان آخرین پروژه نیمه کاره شبکه نمایش خانگی نگاه کرد؟ تجربه ثابت کرده است که هنوز خیلی راه داریم تا به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.

ادامه مطلب

تلویزیون

تحلیل سریال چرنوبیل | چه‌گونه دروغ‌ها منجر به فجایع می‌شوند

سریال چرنوبیل

زیرنویس اختصاصی از آرت‌تاکس: این ویدیو به تحلیل سریال چرنوبیل خواهیم پرداخت و آن را از نطر مضمون و ویژگی‌های بصری مورد بررسی قرار می‌دهیم

چه‌گونه دروغ‌ها منجر به فجایع می‌شوند

مضمون اصلی مینی‌سریال جدید اچ‌بی‌او، چرنوبیل حول این است که چه‌گونه دروغ‌ها منجر به فجایع می‌شوند. چه‌طور با خلق داستان در مورد اتفاقی که افتاده، صدمه می‌بینیم. اما همین درام کردن رخ‌دادهای واقعی می‌شود چالشی آیرونیک.  ذات روایت دراماتیک نیازمند اعمال تغییرات و ساده‌سازی بر روی اتفاق واقعی‌ست. بنابراین چه‌طور می‌توانید چنین داستانی را به شکلی بگویید که تظاهر به واقعیت نباشد؟

در کنار تحلیل سریال چرنوبیل ببینید:

بررسی سه دقیقه و چهل‌ودو ثانیه از سریال شرلوک هلمز

تعهد در به تصویر کشیدن دقیق وقایع

برای جلوگیری از تظاهر، کاری که خالق سریال می‌کند این است که به جزئیات بصری توجه زیادی می‌کند: جزئیات کوچک مانند ظواهر اشیاء و انسان‌ها که گاهی ظاهر می‌شوند ممکن است گاهی بی‌اهمیت باشند. اما این سریال تعهد محکمی دارد بر این که این جزئیات را دقیق به تصویر بکشد و به نظرم این مهم است.

در یکی از دیالوگ‌ها پیش از ورود نجات‌دهندگان به منطقه‌ی رادیواکتیو می‌شنویم: «به خاطر طبیعت محل کار، فقط ۹۰ ثانیه وقت دارین. بعضی‌هاشون تو جعبه‌هایی هستند که تا ۵۰ یا ۶۰ کیلوگرم وزن دارن. همه باید از این لبه خارج انداخته بشن. حواس‌تون به همکاران‌تون باشه. سریع حرکت می‌کنن. از این محوطه، و بعد می‌رن سمت چپ و وارد فضای کار می‌شن. مواظب باشین پاتون به چیزی گیر نکنه. این‌ها، مهم‌ترین ۹۰ ثانیه زندگی‌تونه.»

هر دروغی که می‌گویید، بدهی‌های‌تان به حقیقت بیش‌تر می‌شود. آن بدهی بالأخره پرداخت خواهد شد

فشرده‌سازی اطلاعات برای نمایش در پنج قسمت

مستندی که برای مقایسه با سریال می‌توانیم ببینیم مرجعی بود برای طراحی لباس‌ها و ساختمان‌ها، صحنه‌ها و غیره. بیش‌تر تغییرات داستان در جابه‌جایی زمانی رخدادها هستند یا فشرده‌سازی اطلاعات و شخصیت‌ها به شکلی که برای روایت داستان در ۵ قسمت لازم است.

دیدن سریال و واقعیت در کنار هم مشخص می‌کند چرا رویکرد داستانی سریال دست‌کم گرفته شده. موقعیت‌های بسیاری وجود دارد که وقایع دراماتیزه شده باشند اما چنین چیزی نیاز نبود و این جواب می‌دهد. اهمیت درست درآوردن چنین جزئیات بصری این است که هر لحظه از سریال مطابق با تجربه‌ی کسانی است که آن‌جا حضور داشتند حتا اگر آن لحظات از دید زمانی و چارچوب برای روایت تغییر کرده باشند.

خالق سریال چرنوبیل: برایم مهم بود این داستان را به دقیق‌ترین شکل ممکن بگویم

یکی از خالقین سریال چرنوبیل در این مورد می‌گوید: «همیشه می‌دانستم در حال روایت داستانی هستم که برای کسانی که آن را تجربه کرده‌اند بسیار مهم است. امروز ده‌ها هزار انسان زنده هستند که به خاطر چرنوبیل، کسانی که دوست داشتند را از دست دادند یا زندگی‌شان کوتاه شده. خیلی‌ها به خاطر چرنوبیل، حتا تیروئید ندارند و برای من مهم بود این داستان را به دقیقترین شکل ممکن بگویم.»

خطر واقعی این است که هر چه‌قدر بیش‌تر دروغ بگوییم، دیگر واقعیت را تشخیص نمی‌دهیم. آن وقت چه کاری بکنیم؟ چیزی می‌ماند جز گذشتن از خیر دانستن واقعیت و تلاش برای دل‌خوشی با داستان‌ها

او در ادامه از پروسه‌ی تولید سخن می‌گوید: «طراح تولید، لوک هال همکاری نزدیکی با طراح لباس‌مان اودیل دیکس‌مورو داشت. وسواس این را پیدا کردیم که هر چیزی را مطابق با واقعیت نشان بدهیم»

سریال چرنوبیل : استانداردی جدید برای ژانر درام فاجعه

بیش‌تر درام‌های مستندگونه، این وظیفه را بر عهده‌ی خود مخاطب می‌گذارند که چه شخصیت‌ها و وقایعی تغییر کرده‌اند. سریال چرنوبیل به شکل جالبی ابزارهای فهم این‌ها را هم در اختیار ما قرار می‌دهد. پادکست همراهی که پخش شد، بسیاری از تغییرات و دلیلشان را بیان می‌کند. طبق گفته‌ی یکی از سازندگان: «از تمام دلایل فوق‌العاده‌ای که موجب این تغییرات شد مهم‌ترین‌شان از همان اول فرصت برای مشخص کردن این بود که هر کاری که می‌کنیم می‌خواهیم کاملن یا با واقعیت تاریخی منطیق باشد، یا کاری که شبیه آن است، یا کاری که فشرده می‌کنیم یا تغییرش می‌دهیم»

چرنوبیل به عنوان اقتباس روایی از واقعیت، قابل تحسین است و استاندارد جدیدی برای این ژانر فیلم‌ها و سریال‌ها مطرح کرده.

 

ادامه مطلب

تلویزیون

گفت‌وگو با بن استیلر و بازیگران سریال فرار از دانمورا در میزگرد هالیوودریپورتر

فرار از دانمورا

سال‌هاست که بن استیلر را به خاطر بازی در آثار کمدی و فانتزی می‌شناسیم. او در فیلم‌هایی چون زولندر، شب در موزه، خانواده‌ی اشرافی تننبام حضور داشت و در انیمیشن خاطره‌انگیز ماداگاسکار صداپیشگی کرده است. اکنون او مینی‌سریالی به نام فرار از دانمورا با بازی بنسیتو دل‌تورو، پاتریشا آرکت، پل دِینو و… را در ژانر تریلر ساخته است.

در کنار دیدن نسخه‎ی تصویری این گفت‌وگو، می‌توانید نسخه‌ی مکتوب این مصاحبه را مطالعه کنید:

سریال توی زندان فیلم‌برداری شده بود؟ زندان واقعی که داستان در اون می‌گذره؟

بن استیلر: صحنه‌هاون رو تو مرکز اصلاح کلینتون فیلم‌برداری کردیم. حیاط شمالی اون‌جا بسیار بزرگه؛ مثل یه آمفی‌تئاتر رومی که کنار کوه بنا شده. بعدش فیلم‌برداری خارج از زندان بود و در نهایت رفتیم به پیتزبورگ و اون‌جا فیلم‌برداری کردیم

محیط برای بازیگرها وقتی میزان کار این قدر زیاد، فیلم‌برداری سریال طولانی‌یه و کلی صحنه داره. از کجا می‌شه شروع کرد؟

بن استیلر: باید صحنه به صحنه همه‌چیز رو تشریح کنی و فشار رو کم کنی. مثلن اگر قراره این داستان طولانی رو به تصویر بکشیم کم کم جلو می‌ریم. وقتی برای شش قسمت همه چیز رو در یک لوکیشن فیلم می‌گیری فیلم‌برداری برای تیم تولید گیج‌کننده‌ست و حتا برای بازیگرا هم سخت‌تره چون باید خودشون رو در مرکز داستان قرار بدن.

بنابراین جزء به جزء کردنش کار مفیدی‌یه و خلق محیطی که برای همه امن باشه تا ریسک کنن و با هم سر از کار دربیارن. فکر کنم تو کار همه‌تون در مورد جایی که می‌خواین به‌ش برسین ایده‌‌ی مشترکی دارین. تو کار با بازیگرای بزرگ، متوجه شدم قابلیت‌های زیادی دارن؛ خیلی زیاد. ایده‌هایی دارن که به‌شون اجازه می‌دم اجرا کنن و ببینم غریزه‌شون چه نتیجه‌ای می‌ده. حضور تو لوکیشن واقعی خیلی به این موضوع کمک می‌کنه.

در کنار گفت‌وگو با عوامل سریال فرار از دانمورا ببینید:

بخش اول گفت‌وگو با بازیگران فیلم خرخون در استودیو هالیوودریپورتر

همه‌ی این پروژها جاه‌طلبانه‌ن. در مورد بزرگ‌ترین درگیری که برای رسیدن به هدفت داشتی بگو

بن استیلر: فکر کنم برای پروژه‌ی ما، به خاطر بودجه احتمالیش فیلم‌برداری تو زندان واقعی بود. همیشه رفتن به لوکیشن‌های واقعی سخته و برای ما، دسترسی به این زندان همچین لوکیشن منحصر به فردی خیلی مهم بود. جایی که بازسازی‌ش عملن غیرممکنه و این، بخشی از داستان بود چون این‌ها از زندان فرار کردن و تو کوه‌ها قایم شدن.

شش هفته تا فیلم‌برداری فاصله داشتیم ولی هنوز لوکیشن فیلم‌برداری قطعی نشده بود بنابراین فیلم‌برداری در خود زندان یک برد بزرگ بود. البته همیشه مشکلات و بحث‌های بودجه هست اما دسترسی به اون جا بعد هم‌کاری‌شون با ما کار رو آسون کرد. حتا اجازه دادن داخل زندان هم بریم. کارکنان زندان مشاور تکنیکی بودن و این برای من بسیار ارزشمند بود

چیز جدیدی در مورد محیط زندان یاد گرفتی که برات جالب توجه بود؟

بن استیلر: فهمیدیم که چه قدر شرایط و تجربه‌ی واقعی‌ش بده. سنگینی فضا برای من بزرگ‌ترین نکته بود. بعضی اوقات تا وقتی انجامش ندادی فضای چیزی که داری می‌سازی مشخص نمی‌شه. نمی‌دونستم قرار چه خبر باشه ولی وقتی رفتم به زندان واقعی، وقتی تو راهروها راه می‌ری یه فضای سنگینی هست که با خودت فکر می‌کنی این داستان به هیچ وجه نمی‌تونه خنده‌دار باشه.

می‌تونیم طنز آیرونی داشته باشیم بعضی اوقات اما این داستان برای من خنده‌دار نیست و متوجه می‌شم برای چی می‌خواین از این‌جا فرار کنی

آوا، می‌دونم استورم رید رو برای چند پروژه استخدام کردی. چه چیزی در مورد این دست بازیگراست که جذبت می‌کنه؟

آوا دوورنی: به جایی می‌رسی که با یه حرکت سر می‌تونی منظورت رو بفهمونی و می‌دونن منظورت چی‌یه. همچین چیزی باعث راحتی شما می‌شه و می‌ذاره روی موضوعات زیادی تمرکز کنین به جای این که همه چیز رو مدیریت کنین. اگر بازیگران رو نمی‌شناسین، این پروسه یه مقدار زمان می‌بره.

در کنار گفت‌وگو با عوامل سریال فرار از دانمورا ببینید:

دستمزد ستاره‌های هالیوود چه‌قدر است | چند می‌گیری بازی کنی؟

بن استیلر: ما قسمتی داشتیم که سکانس پلان بود و هفت‌مین یا هشت‌مین روز فیلم‌برداری بود. تو این صحنه‌ی طولانی‌ دو شخصیت اصلی فرار کردن و از دریچه فاضلاب بیرون می‌آن. کل این صحنه باید سکانس پلان می‌بود. یادمه بنیسیو به‌م گفت قراره جای کات قرار بدی؟

گفتم فکر نکنم همچین کاری کنم و می‌گه که به نظرم خوبه اگر جای کات بذاری. من هم گفتم فکر می‌کنم این اپیزود قراره کلن سکانس پلان باشه. به عنوان یه بازیگر این احساس رو درک می‌کنم چون یادمه، سر یه صحنه تو خانواده‌ی اشرافی تننباوم، وس اندرسون داشت سکانس پلان می‌گرفت و انتهای این سکانس یک اتفاق بسیار احساسی رخ می‌داد و دائمن ازش می‌پرسیدم که قراره جای کات بذاری، نه؟ به‌مون اطمینان میداد که آره، حله ولی همچین کاری نکرد.

به هر صورت چند برداشت داشتیم و بنیسیو راضی بود. همیشه می‌خوام همه از کارشون راضی باشن ولی باید به‌شون بگی که قراره همچین کاری انجام بدیم چون همچین تصمیماتی باید بگیری.

آدام مک‌کی: ولی جای کات گذاشتی، نه؟!

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها