با ما همراه باشید

در فصل جدید actors on actors ستاره‌های سینما از تجربه‌ی حضورشان در سریال‌های مهم سال می‌گویند. در سومین قسمت این مجموعه مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو با یک‌دیگر گفت‌وگو می‌کنند

داگلاس: موضوع مشترک دیگه اینه که هر دوی ما در جهان مارول حضور داشتیم. من قبل از اون فیلمی با پرده‌ی سبز و جلوه‌های ویژه کار نکرده بودم. الان احترام زیادی برای این فیلم‌ها قائلم، قبلن‌ به‌شون به چشم شوخی و مسخره‌بازی نگاه می‌کردم و این‌که همه‌ش دارن وانمود می‌کنن. ولی باید از تمام وجودت مایه بذاری. وقتی داری بازی می‌کنی هیچی اون‌جا نیست، یه‌جورایی انگار داری دوباره تئاتر کار می‌کنی. مجبوری وانمود کنی چیزی هست که نیست. در این برهه من خیلی خوش‌حالم. اول از هر چیز خوش‌حالم که هنوز زنده‌ام و دارم کار می‌کنم. موضوع اینه که هنوز هم در حال پیدا کردن زمینه‌های محبوب جدید هستم. پروژه یا سبک و زمینه‌ی جدیدی هست که دوست داری روش کار کنی؟

نخستین قسمت گفت‌وگوی مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو را این‌جا ببینید

بنیسوی دل‌تورو: آره، دوست دارم سبک کمدی رو امتحان کنم. چون سعی کردم در نقش‌های جدی هم خنده‌دار باشم، ولی با هم فرق دارن. در اون سریال تو با مشکلات خیلی عمیقی دست‌وپنجه نرم می‌کردی، مشکلاتی در مورد زندگی. شما در این سریال، تو، آلن آرکین، دنی دویتو، الیوت گولد خیلی ساده اطلاعات رو به مخاطب می‌رسونین. وقتی می‌بینمش متوجه می‌شم که توانایی انجام این کار یه هنره و این که بتونی یه کار عمیق و تاریک رو خیلی ساده و سبک نشون بدی و در عین حال سبب خنده شی، همون‌ چیزی‌یه که در موردش حرف می‌زنی. آره خیلی دوست دارم این‌ کار رو انجام بدم. شاید سعی کنم نقش کاراکترهای رومانتیک‌تری رو ایفا کنم.

 

تو بازیگر رومانتیکی هستی بنیسیو. فکر می‌کنم که طنز قضیه وقتی مخاطب نداری هم خیلی جالب می‌شه. هیچ‌کس بیننده نیست. داری کارت رو انجام می‌دی و باید حواست باشه، ولی توی ذهنت اینه که وای این خیلی بامزه‌س.

دومین قسمت گفت‌وگوی مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو را این‌جا ببینید

من یه داستان درباره‌ی چارلز لوتن خوندم. اون برای یه فیلم با ابوت و کاستلو همکاری کرده بود بهش گفتن چرا داری یه فیلم مسخره با اون‌ها می‌سازی که برای بچه‌هاس؟ گفت چون می‌خواستم دوباره نگاه کردن رو یاد بگیرم. فکر کردم این همون‌ چیزی‌یه که در موردش حرف می‌زنی.

وقتی من کمدی تماشا می‌کنم به این دقت می‌کنم که چه‌طور باعث خنده می‌شن و از پسش برمی‌آن. در حال حاضر از این لذت می‌برم که آدم حس نمی‌کنه به تلویزیون محدوده و آزاده. کیفیت و سطح‌شون بالاست. احساس خوش‌شانسی می‌کنم که در اواخر کارم هم خلاقانه کار کردم. فکر می‌کنم هیچ‌وقت به اندازه‌ی الان فرصت و موقعیت فراهم بوده باشه. اگه دست نکشیم شاید دو تا کمدین خفن شیم. بیا یه چیزی پیدا کنیم که با هم روش کار کنیم!

تو با نتفلیکس تماس بگیر، من با شوتایم!

به عنوان کسی که یه دوره روی فیلم‌های مستقل کار کرده، باید بگم برای فیلم‌های بلند مستقل خیلی پول بهت نمی‌دن. تایم فیلم‌برداری خیلی کوتاهه، باید عین خر کار کنی، ولی وقتی تموم می‌شه و شروع به انتشار فیلم می‌کنن این تو هستی که بودجه‌ی تبلیغات می‌شی. به عبارت دیگه این تویی که به تاک‌شوها و برنامه‌ها می‌ری تا از فیلم تعریف کنی. تو بودجه هستی. کاری که می‌کنن این‌جوری‌یه. مثلن می‌گن: خب تو پنج دقیقه به برنامه‌ی دیوید لترمن می‌ری، یه کلیپ هم پخش می‌کنن. ارزشش سیصدوپنجاه هزار دلاره. یا الان می‌ری برنامه‌ی استیون کلبرت و تبلیغ فیلم رو می‌کنی، یه تبلیغ بهش اضافه می‌کنن، خرج تبلیغات با اجرای تو حساب شده. فیلم‌های مستقل این‌جوری‌ان. بعدش پخش‌کننده رو نشون می‌دن و می‌گن ما هفت‌ میلیون دلار بودجه‌ی تبلیغاتی داشتیم. چرت می‌گن! هیچی نداشتن. فقط من رو داشتن که پدرم دراومد این‌قدر تبلیغ کردم!

در کنار گفت‌وگوی مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو ببینید: مایکل داگلاس کارنامه‌اش را مرور می‌کند

من دو سه تا از این فیلم‌های کوچیک مستقل داشتم. مرد تنها، پادشاه کالیفرنیا… فیلم‌هایی بودن که دوست داشتم. بعد همه‌ی این‌ها می‌دویدن سمت سالن‌های سینما، یه هفته نمایش می‌دادن و بعدش می‌رفتن سمت کارگردانی یه ویدیو برای سینما. با خودم گفتم: گور باباشون! وقتی فیلم پشت چلچراغ رو که زندگی لیبراچی بود در اچ.‌بی.‌او بازی کردم حسش کردم. به عنوان فیلم در کن ظاهر شد. چون در سینماهای کن پخش می‌شد. در جهان هم در سالن‌های سینما نشون داده می‌شد. نمی‌خواستم این رو بگم، ولی استیون اسپیلبرگ همون سالی که من در کن بودم رئیس فستیوال بود. حرفش پیچیده بود که قرار بوده من جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد رو ببرم، ولی اسپیلبرگ مخالفت کرده چون فیلم برای اچ‌.بی.او بوده! یه فیلم برای تلویزیون بود. من حس می‌کنم باید بی‌خیال سخت‌گیری‌شون بشن. می‌شه که در سالن‌های سینما یکی دو هفته پخش شه، ولی بعدش باید تحت عنوان فیلم شناخته بشه.

باهات موافقم. مثل این می‌مونه: آیا بازی کردنت برای فیلم‌های سینمایی با برنامه‌های تلویزیونی متفاوته؟ معلومه که نه! همونه. ممکنه برای گفتن داستان عجله‌ی بیش‌تری به خرج بدی. ولی به جز اون تفاوتی وجود نداره و باید باهاش همون‌طور برخورد بشه. فکر می‌کنم فیلم‌ها باید روی پرده‌ی سینما پخش بشن، بعدش مستقیم برن روی نتفلیکس یا شوتایم. چرا که نه؟

ما مراسم امی رو داریم. پخش همگانی و اینا به کنار، ولی این فیلم‌ها اگه روی پرده‌ی سینما نشون داده بشن، به هر حال باید اسم فیلم رو روشون گذاشت. حتا اگه در تلویزیون پخش می‌شه! شاید این‌طوری بود، چون همه‌ی استودیوها به سینه‌ی پشت چلچراغ دست رد زدن. هیچ‌کدوم از استودیوها نمی‌خواستنش. استیون سودربرگ، مت دیمون و من بودیم، تازه گرون هم نبود. با این حال ردش می‌کردن! ولی اچ‌.بی.او خواستش. تجربه‌ی خیلی خوبی داشتیم. این‌جوری بود که من دیگه بودجه‌ی تبلیغات‌شون نبودم. خودشون بودجه‌ی خوبی داشتن و در سالن‌های سرتاسر دنیا پخش شده بود. این باعث شد اتفاق خاصی بیافته. بهترین اتفاقی که افتاد، به‌وجود اومدن دنیای دیجیتال بود. تو رو نمی‌دونم، ولی تفاوت الان که سلولوئید نداریم اینه که می‌تونیم پشت هم برداشت بگیریم و می‌تونیم مدام دوباره انجامش بدیم. مجبور نیستی مدام متوقف شی و دوباره از اول شروع کنی. این‌جوری روی دور می‌افتی. من خیلی در مورد دوربین‌ سوادم بالا نیست، بعضی‌ها روی سلولوئید تعصب خاصی دارن، ولی فکر می‌کنم فیلم‌برداری دیجیتال خیلی مفید بوده.

 

حالا که این رو گفتی، اگه دوباره به اون حرفی که درباره‌ی عجله کردنم زدم برگردیم، فکر می‌کنم از وقتی دوربین‌های دیجیتال وارد بازار شدن عجله‌ کردنم کم شد! چون دیگه حس نمی‌کردم که دارم فیلم هدر می‌دم. با خودم می‌گفتم: وای، باید فیلم‌ها رو عوض کنیم! پنج نفر مشغول این کار می‌شدن و فکر می‌کردم باید عجله کنم، چون سه دقیقه همین‌جوری وقت تلف شد. خنده‌داره ولی باهات موافقم دیجیتال شدن عالی‌یه. با وجود این، چند تا کارم با فیلم بوده و اون‌ها هم خوب بودن.

1,776 بازدید کلی, 6 بازدید امروز

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلویزیون

آغاز فیلم‌برداری فصل دوم عاشقانه در تهران: گروه بازیگران «گیسو» تکمیل شد | Gisoo starts principal photography after completion of its casting

آغاز فیلمبرداری سریال گیسو

آرت‌تاکس – گروه سینمای ایران: آغاز فیلمبرداری سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی، پس از اضافه شدن سانیا سالاریو یک بازیگر ایتالیایی به گروه بازیگران

آغاز فیلمبرداری فصل دوم عاشقانه در تهران
گروه بازیگران سریال «گیسو» تکمیل شد

با اضافه شدن دو بازیگر دیگر «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی جمعه در تهران کلید خورد.

همزمان با پایان پیش‌تولید سریال نمایش خانه‌گی «گیسو» که دنباله‌ای بر سریال «عاشقانه» است، سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی به گروه بازیگران سریال شامل محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی و ساره بیات اضافه شدند تا فیلم‌برداری این سریال با حضور عوامل در روز عید غدیر جمعه‌صبح در تهران آغاز شود.

در کنار مطالعه‌ی خبر آغاز فیلمبرداری سریال «گیسو» بخوانید:

معرفی دومین بازیگر زن دنباله‌ی «عاشقانه» | هانیه توسلی در «گیسو» منوچهر هادی

Gisoo starts principal photography after completion of its casting

With the completion of its casting phase, Gisoo starts principal photography from today. Sania Salari is added to a cast consisting Mohammad Reza Golzar, Sareh Baiat, Hooman Seyedi, Hanieh Tavasoli and Hosein Yari.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

328 بازدید کلی, 328 بازدید امروز

ادامه مطلب

تلویزیون

منتظر برنامه‌ی آشپزی سلنا گومز از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس باشید | Gisoo starts principal photography after completion of its casting

برنامه آشپزی سلنا گومز

آرت‌تاکس – گروه سینمای ایران: خبر پخش برنامه آشپزی سلنا گومز در شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس به نام «سلنا + سرآشپز» از ۱۳ آگوست در ده قسمت

منتظر برنامه آشپزی سلنا گومز از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس باشید

اچ‌بی‌او مکس اعلام کرد که برنامه‌ی آشپزی جدید سلنا گومز از ۱۳ آگوست پخش خواهد شد. این برنامه که «سلنا + سرآشپز» نام دارد ده قسمت داشته و در طی هر قسمت، گومز که در قرنطینه است به صورت مجازی با سرآشپز یا گروهی متفاوت ارتباط برقرار می‌کند و سعی می‌کند از آنان دستور غذای جدیدی بیاموزد.

کندیس کومای، نیه‌شا آرینگتون، دنیل هولزمن، آنتونیا لوفاسو، جان و وینی، نانسی سیلورتون و روی چوی از سرآشپزهای مهمان این برنامه‌اند

 

HBO Max Will Air Selena Gomez‘s New Cooking Show

HBO Max announced an Aug. 13 premiere date for Selena Gomez‘s new cooking show, “Selena + Chef.” A quarantined Gomez will virtually meet with a different chef or team during each of the 10 episodes, as they teach her to cook one of a variety of items. The guest chefs include Candice Kumai, Nyesha Arrington, Daniel Holzman, Antonia Lofaso, Jon & Vinny, Nancy Silverton, and Roy Choi.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

318 بازدید کلی, 318 بازدید امروز

ادامه مطلب

آنونس

تریلر سریال «رچد» با بازی سارا پالسن | Ratched Official Trailer

تریلر سریال Ratched

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر سریال «رچد / Ratched» ساخته‌ی اوان رمانسکی با بازی سارا پالسن، سینتیا نیکسون، شارون استون، آماندا پلامر، کوری استال و وینسنت دُنافریو

در کنار تماشای تریلر سریال Ratched ، از آن بیش‌تر بدانید:

رچد سریالی در ژانر وحشت روان‌شناختی براساس کتاب پرواز بر آشیانه‌ی فاخته است که توسط نتفلیکس تدارک دیده شده و قرار است از این شبکه‌ی اینترنتی در هجدهم سپتامبر عرضه شود.

سریال رچد که از سال ۱۹۴۷ شروع می‌شود قرار است داستان ریشه‌های شخصیت پرستار رچد و تکاملش را از یک پرستار به هیولایی تمام‌عیار به تصویر بکشد. سریال رد خونین قتل‌های او را از طریق سیستم روان‌درمانی دنبال خواهد کرد.

این سریال توسط اوان رمانسکی خلق شده و سارا پالسن نقش پرستار رچد را برعهده دارد. سایر بازیگران عبارتند از سینتیا نیکسون، شارون استون، آماندا پلامر، کوری استال و وینسنت دُنافریو.

Ratched Official Trailer

Ratched is an upcoming American psychological Horror drama web television series, based on the 1962 novel One Flew Over the Cuckoo’s Nest by Ken Kesey, that is set to premiere on Netflix on September 18, 2020. Ratched is described as an origins story, beginning in 1947, which will follow Ratched’s journey and evolution from nurse to full-fledged monster. The series will track her murderous progression through the mental health care system. The series was created by Evan Romansky and is set to star Sarah Paulson as Nurse Ratched, with other such as Cynthia Nixon, Sharon Stone, Amanda Plummer, Corey Stoll and Vincent D’Onofrio.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

3,960 بازدید کلی, 1,585 بازدید امروز

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها