با ما همراه باشید

در فصل جدید actors on actors ستاره‌های سینما از تجربه‌ی حضورشان در سریال‌های مهم سال می‌گویند. در سومین قسمت این مجموعه مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو با یک‌دیگر گفت‌وگو می‌کنند

داگلاس: موضوع مشترک دیگه اینه که هر دوی ما در جهان مارول حضور داشتیم. من قبل از اون فیلمی با پرده‌ی سبز و جلوه‌های ویژه کار نکرده بودم. الان احترام زیادی برای این فیلم‌ها قائلم، قبلن‌ به‌شون به چشم شوخی و مسخره‌بازی نگاه می‌کردم و این‌که همه‌ش دارن وانمود می‌کنن. ولی باید از تمام وجودت مایه بذاری. وقتی داری بازی می‌کنی هیچی اون‌جا نیست، یه‌جورایی انگار داری دوباره تئاتر کار می‌کنی. مجبوری وانمود کنی چیزی هست که نیست. در این برهه من خیلی خوش‌حالم. اول از هر چیز خوش‌حالم که هنوز زنده‌ام و دارم کار می‌کنم. موضوع اینه که هنوز هم در حال پیدا کردن زمینه‌های محبوب جدید هستم. پروژه یا سبک و زمینه‌ی جدیدی هست که دوست داری روش کار کنی؟

نخستین قسمت گفت‌وگوی مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو را این‌جا ببینید

بنیسوی دل‌تورو: آره، دوست دارم سبک کمدی رو امتحان کنم. چون سعی کردم در نقش‌های جدی هم خنده‌دار باشم، ولی با هم فرق دارن. در اون سریال تو با مشکلات خیلی عمیقی دست‌وپنجه نرم می‌کردی، مشکلاتی در مورد زندگی. شما در این سریال، تو، آلن آرکین، دنی دویتو، الیوت گولد خیلی ساده اطلاعات رو به مخاطب می‌رسونین. وقتی می‌بینمش متوجه می‌شم که توانایی انجام این کار یه هنره و این که بتونی یه کار عمیق و تاریک رو خیلی ساده و سبک نشون بدی و در عین حال سبب خنده شی، همون‌ چیزی‌یه که در موردش حرف می‌زنی. آره خیلی دوست دارم این‌ کار رو انجام بدم. شاید سعی کنم نقش کاراکترهای رومانتیک‌تری رو ایفا کنم.

 

تو بازیگر رومانتیکی هستی بنیسیو. فکر می‌کنم که طنز قضیه وقتی مخاطب نداری هم خیلی جالب می‌شه. هیچ‌کس بیننده نیست. داری کارت رو انجام می‌دی و باید حواست باشه، ولی توی ذهنت اینه که وای این خیلی بامزه‌س.

دومین قسمت گفت‌وگوی مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو را این‌جا ببینید

من یه داستان درباره‌ی چارلز لوتن خوندم. اون برای یه فیلم با ابوت و کاستلو همکاری کرده بود بهش گفتن چرا داری یه فیلم مسخره با اون‌ها می‌سازی که برای بچه‌هاس؟ گفت چون می‌خواستم دوباره نگاه کردن رو یاد بگیرم. فکر کردم این همون‌ چیزی‌یه که در موردش حرف می‌زنی.

وقتی من کمدی تماشا می‌کنم به این دقت می‌کنم که چه‌طور باعث خنده می‌شن و از پسش برمی‌آن. در حال حاضر از این لذت می‌برم که آدم حس نمی‌کنه به تلویزیون محدوده و آزاده. کیفیت و سطح‌شون بالاست. احساس خوش‌شانسی می‌کنم که در اواخر کارم هم خلاقانه کار کردم. فکر می‌کنم هیچ‌وقت به اندازه‌ی الان فرصت و موقعیت فراهم بوده باشه. اگه دست نکشیم شاید دو تا کمدین خفن شیم. بیا یه چیزی پیدا کنیم که با هم روش کار کنیم!

تو با نتفلیکس تماس بگیر، من با شوتایم!

به عنوان کسی که یه دوره روی فیلم‌های مستقل کار کرده، باید بگم برای فیلم‌های بلند مستقل خیلی پول بهت نمی‌دن. تایم فیلم‌برداری خیلی کوتاهه، باید عین خر کار کنی، ولی وقتی تموم می‌شه و شروع به انتشار فیلم می‌کنن این تو هستی که بودجه‌ی تبلیغات می‌شی. به عبارت دیگه این تویی که به تاک‌شوها و برنامه‌ها می‌ری تا از فیلم تعریف کنی. تو بودجه هستی. کاری که می‌کنن این‌جوری‌یه. مثلن می‌گن: خب تو پنج دقیقه به برنامه‌ی دیوید لترمن می‌ری، یه کلیپ هم پخش می‌کنن. ارزشش سیصدوپنجاه هزار دلاره. یا الان می‌ری برنامه‌ی استیون کلبرت و تبلیغ فیلم رو می‌کنی، یه تبلیغ بهش اضافه می‌کنن، خرج تبلیغات با اجرای تو حساب شده. فیلم‌های مستقل این‌جوری‌ان. بعدش پخش‌کننده رو نشون می‌دن و می‌گن ما هفت‌ میلیون دلار بودجه‌ی تبلیغاتی داشتیم. چرت می‌گن! هیچی نداشتن. فقط من رو داشتن که پدرم دراومد این‌قدر تبلیغ کردم!

در کنار گفت‌وگوی مایکل داگلاس و بنیسیو دل تورو ببینید: مایکل داگلاس کارنامه‌اش را مرور می‌کند

من دو سه تا از این فیلم‌های کوچیک مستقل داشتم. مرد تنها، پادشاه کالیفرنیا… فیلم‌هایی بودن که دوست داشتم. بعد همه‌ی این‌ها می‌دویدن سمت سالن‌های سینما، یه هفته نمایش می‌دادن و بعدش می‌رفتن سمت کارگردانی یه ویدیو برای سینما. با خودم گفتم: گور باباشون! وقتی فیلم پشت چلچراغ رو که زندگی لیبراچی بود در اچ.‌بی.‌او بازی کردم حسش کردم. به عنوان فیلم در کن ظاهر شد. چون در سینماهای کن پخش می‌شد. در جهان هم در سالن‌های سینما نشون داده می‌شد. نمی‌خواستم این رو بگم، ولی استیون اسپیلبرگ همون سالی که من در کن بودم رئیس فستیوال بود. حرفش پیچیده بود که قرار بوده من جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد رو ببرم، ولی اسپیلبرگ مخالفت کرده چون فیلم برای اچ‌.بی.او بوده! یه فیلم برای تلویزیون بود. من حس می‌کنم باید بی‌خیال سخت‌گیری‌شون بشن. می‌شه که در سالن‌های سینما یکی دو هفته پخش شه، ولی بعدش باید تحت عنوان فیلم شناخته بشه.

باهات موافقم. مثل این می‌مونه: آیا بازی کردنت برای فیلم‌های سینمایی با برنامه‌های تلویزیونی متفاوته؟ معلومه که نه! همونه. ممکنه برای گفتن داستان عجله‌ی بیش‌تری به خرج بدی. ولی به جز اون تفاوتی وجود نداره و باید باهاش همون‌طور برخورد بشه. فکر می‌کنم فیلم‌ها باید روی پرده‌ی سینما پخش بشن، بعدش مستقیم برن روی نتفلیکس یا شوتایم. چرا که نه؟

ما مراسم امی رو داریم. پخش همگانی و اینا به کنار، ولی این فیلم‌ها اگه روی پرده‌ی سینما نشون داده بشن، به هر حال باید اسم فیلم رو روشون گذاشت. حتا اگه در تلویزیون پخش می‌شه! شاید این‌طوری بود، چون همه‌ی استودیوها به سینه‌ی پشت چلچراغ دست رد زدن. هیچ‌کدوم از استودیوها نمی‌خواستنش. استیون سودربرگ، مت دیمون و من بودیم، تازه گرون هم نبود. با این حال ردش می‌کردن! ولی اچ‌.بی.او خواستش. تجربه‌ی خیلی خوبی داشتیم. این‌جوری بود که من دیگه بودجه‌ی تبلیغات‌شون نبودم. خودشون بودجه‌ی خوبی داشتن و در سالن‌های سرتاسر دنیا پخش شده بود. این باعث شد اتفاق خاصی بیافته. بهترین اتفاقی که افتاد، به‌وجود اومدن دنیای دیجیتال بود. تو رو نمی‌دونم، ولی تفاوت الان که سلولوئید نداریم اینه که می‌تونیم پشت هم برداشت بگیریم و می‌تونیم مدام دوباره انجامش بدیم. مجبور نیستی مدام متوقف شی و دوباره از اول شروع کنی. این‌جوری روی دور می‌افتی. من خیلی در مورد دوربین‌ سوادم بالا نیست، بعضی‌ها روی سلولوئید تعصب خاصی دارن، ولی فکر می‌کنم فیلم‌برداری دیجیتال خیلی مفید بوده.

 

حالا که این رو گفتی، اگه دوباره به اون حرفی که درباره‌ی عجله کردنم زدم برگردیم، فکر می‌کنم از وقتی دوربین‌های دیجیتال وارد بازار شدن عجله‌ کردنم کم شد! چون دیگه حس نمی‌کردم که دارم فیلم هدر می‌دم. با خودم می‌گفتم: وای، باید فیلم‌ها رو عوض کنیم! پنج نفر مشغول این کار می‌شدن و فکر می‌کردم باید عجله کنم، چون سه دقیقه همین‌جوری وقت تلف شد. خنده‌داره ولی باهات موافقم دیجیتال شدن عالی‌یه. با وجود این، چند تا کارم با فیلم بوده و اون‌ها هم خوب بودن.

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلویزیون

نیکول کیدمن، هیو گرانت و سوزانا بیر از سریال The Undoing می‌گویند | Hugh Grant and Nicole Kidman talk about The Undoing

نیکول کیدمن سریال The Undoing

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: مصاحبه‌ی ورایتی با سوزانا بیر، نیکول کیدمن و هیوگرانت کارگردان و بازیگران سریال The Undoing

نیکول کیدمن ، هیو گرانت و سوزانا بیر از سریال The Undoing می‌گویند

سوزانا بیر (کارگردان):

وقتی فیلم‌نامه‌ اپیزود اول این سریال را خواندم بسیار جذبش شدم پس از آن بود که نیکول کیدمن به سراغم آمد و گفت این پروژه را از دست نده. یک‌جورهایی اغوایم کرد! از طرف دیگر مدت‌ها بود که دلم می‌خواست با هیو گرانت کار کنم.

نیکول کیدمن:

با سوزانا (کارگردان) بسیار برای شکل‌گیری کاراکتر گریس کار کردیم. سوزانا روی این شخصیت شناخت خوبی داشت. در بخش‌هایی از این قصه کاراکتر گریس پیاده‌روی می‌کند اما این پیاده‌روی‌ها از جنس روزمره نیستند و او انگار حین پیاده‌روزی هیپنوتیزم می‌شود.

هیو گرانت:

من بیش از حد روی کار دقیق می‌شوم اما نیکول کیدمن نگاهش به بازیگری غریزی‌ست بعضی وقت‌ها انگار با یک جادوگر طرفی!

ببینید: تریلر مینی‌سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن و هیو گرانت

Hugh Grant and Nicole Kidman talk about The Undoing

The Undoing stars Hugh Grant and Nicole Kidman reflect on what it was like to play a couple and going over their lines together for the first time. Director Susanne Bierr says she instantly knew the two would make the perfect “sexy couple” as the stars of HBO’s “The Undoing.”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

تلویزیون

فصل سوم سریال «دروغ های کوچک بزرگ» در راه است | Big Little Lies Season 3 Stories Are Being Worked On

فصل سوم سریال دروغ های کوچک بزرگ

نیکول کیدمن اعلام کرد:
فصل سوم سریال «دروغ های کوچک بزرگ» در راه است

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: نیکول کیدمن طی مصاحبه‌ای با پادکست Jam Nation از iHeart Radio که برای تبلیغ مینی‌سریال جدیدش (The Undoing) صورت گرفته بود، گفته که فصل سوم سریال «دروغ های کوچک بزرگ» در حال شکل گرفتن است‌. 

این بازیگر برنده‌ی اسکار خبر داد که لیان موریارتی در حال نوشتن کتابی برای ساخت فصل سوم سریال است، درست مانند کاری که پیش از ساخت فصل دوم “دروغ‌های کوچک بزرگ” انجام داده بود.

کیدمن در این مصاحبه گفت: “در حال حاضر داستان در حال شکل گرفتن است. همه‌ی ما (بازیگران زن سریال) خواهان بازی در فصل سوم آن هستیم. اما ابتدا باید این هسته و ایده‌ی اولیه داستان به ثبات برسد.”

کیدمن ارتباط کاری خود را با تمام هم‌بازی‌هایش در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» حفظ کرده و معتقد است نویسنده‌ها ایده‌های جذابی در سر می‌پرورانند که ارزش ادامه‌ی کار را دارد.

 

‘Big Little Lies’ Season 3 Stories Are Being Worked On

“Big Little Lies” Season 3 is now being developed by author Liane Moriarty, at least according to Nicole Kidman. During an interview on iHeart Radio’s “Jam Nation” podcast to promote her new HBO limited series “The Undoing,” the Oscar-winning actress said Moriarty is “working on a book” that will serve as the treatment for “Big Little Lies” Season 3. The author did the same thing for the show’s second season after the first run of episodes covered all the plot from her book of the same name.

“There’s a story being concocted,” Kidman added. “Our group of women all want to do it. It’s more the kernel of ideas that just need to be solidified.”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

تلویزیون

جسیکا چستین و اسکار ایزاک در بازسازی سریال اینگمار برگمان | Oscar Isaac & Jessica Chastain set for remake of Scenes from a Marriage

بازسازی سریال صحنه هایی از یک ازدواج

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: خبر بازسازی سریال «صحنه هایی از یک ازدواج» ساخته‌ی اینگمار برگمان توسط هاگای لوی با حضور اسکار آیزاک و جسیکا چستین

کنجکاوی‌برانگیزترین سریال سال
جسیکا چستین و اسکار ایزاک بازیگران اصلی بازسازی سریال «صحنه هایی از یک ازدواج» شدند

«صحنه‌هایی از یک ازدواج» یک مینی‌سریال سوئدی به کارگردانی اینگمار برگمان است که در سال ۱۹۷۳ در شش اپیزود پخش شده بود و حالا اچ‌بی‌او قصد دارد به کمک یکی از خالقان سریال «The Affair»، هاگای لوی، نسخه‌ی انگلیسی زبان این مینی‌سریال را بازسازی کند.

در ابتدا قرار بر این بوده که اسکار آیزاک و میشل ویلیامز ستارگان اصلی «صحنه‌هایی از یک ازدواج» باشند. اما ویلیامز که پیش از این به خاطر نقشی مشابه در فیلم «Blue Valentine» نامزد جایزه‌ اسکار بهترین بازیگر شده بود، به علت تداخل در برنامه‌ی کاری‌اش نتوانسته در این مینی‌سریال حاضر شود. پس از کناره‌گیری ویلیامز، حالا جسیکا چستین جایگزین او شده و قرار است نقش مقابل آیزاک را ایفا کند.

اچ‌بی‌او هنوز تاریخی برای شروع این پروژه اعلام نکرده است.

Oscar Isaac & Jessica Chastain set for remake of Scenes from a Marriage

The iconic 1973 miniseries “Scenes from a Marriage,” written and directed by Swedish master filmmaker Ingmar Bergman, is getting the small-screen treatment, with a new English-language adaptation set for HBO and starring Michelle Williams and Oscar Isaac.
Jessica Chastain has now been cast to replace Michelle Williams, who reportedly dropped out due to scheduling conflicts, in HBO’s version of “Scenes from a Marriage.”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها