با ما همراه باشید
نامزدهای امی ۲۰۱۹ نامزدهای امی ۲۰۱۹

تلویزیون

نگاهی به برندگان و بازندگان در لیست نامزدهای امی ۲۰۱۹

اعلام نامزدهای امی ۲۰۱۹ ، مثل هر سال  پر از سورپرایزهای مثبت و منفی بود. فصل آخر بازی تاج و تخت با ۳۲ نامزدی، رکورد میزان نامزدی‌های یک سریال را برای یک فصل شکست. چهار تا از این نامزدی‌ها به بخش بهترین بازیگر زن مکمل اعطا شده و برخی اسامی که شایسته‌تر بودند، در لیست نامزدها جایی نداشتند. البته اوضاع آن‌قدرها هم بد نیست. چندین سورپرایز میان این اسامی می‌توان دید که احتمالن مهم‌ترین‌شان دیده شدن سریال رودخانه شیتز در فصل پایانی‌اش بود. بیایید نگاهی داشته باشیم به برندگان و بازندگان این رخداد

صفحه‌ی اختصاصی سریال بازی تاج‌وتخت از نامزدهای امی ۲۰۱۹

بازندگان

ریا سی‌هورن

عدم حضور بازیگر کیم وکسلر از «بهتره با سال تماس بگیری» احتمالن ظالمانه‌ترین اتفاق ممکن است. کیم در این فصل بیش از هر شخصیت دیگری در مرکز توجه قرار داشت و بازی سی‌هورن درخشان بود. با وجود این، حتا یک نامزدی هم در صفحه‌ی ویکی‌پدیای او دیده نمی‌شود. هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای این موضوع وجود ندارد. باید از عدم حضور او عصبانی بود.

نقد سریال بهتره با سال تماس بگیری از نامزدهای امی ۲۰۱۹

پاملا ادلون

«چیزهای بهتر» که به راحتی می‌توان آن را بهترین سریال شبکه‌ی FX دانست، در حالی که می‌توانست در سه بخش به راحتی نامزد شود. پاملا ادلون در کنار بازی در نقش اصلی، تمام قسمت‌ها را کارگردانی کرده و دو سوم این فصل را بدون حضور همکار مؤلفش، لویی سی‌کی نوشته است. می‌توان ادعا کرد که این فصل، بهترین فصل سریال تا به الآن بوده

گلو

کمدی نتفلیکس نسبت به فصل اولش به لطف تمرکز روی دوستی و روابط شخصیت‌های اصلی، پیشرفت بسیار زیادی داشت. همچنین می‌توان گفت دو قسمت از این فصل سریال، جزو بهترین‌های سال بودند. برای همین، عدم حضور گلو در میان بهترین سریال‌های کمدی قابل قبول نیست. اگر بخش درام می‌تواند هشت نامزد داشته باشد، چرا کمدی نتواند گلو را در خود جای دهد؟

تسخیرشدگی

سری ترسناک آناتولوژی نتفلیکس به عنوان یکی از معدود نامزدهای بخش سریال کوتاه حتا یک نامزدی هم دریافت نکرد. در میان کار بسیار خوب تمام بازیگران و نویسندگان، شاید در این میان بیش از همه سر خالق و کارگردان سریال، مایک فلاناگن کلاه رفته باشد. او در بهترین قسمت سریال، دو طوفان، پنج پلان طولانی گرفت که بین زمان حال و گذشته رفت و آمد می‌کرد. ساخت این قسمت، بی‌شک چالش‌برانگیزترین اپیزود این فصل از برنامه‌های تلویزیونی است و نتیجه‌اش، بسیار جادویی.

برندگان

بازی تاج و تخت

۱۰ بازیگر از بازی تاج و تخت در بخش‌های مختلف بازیگری نامزد شدند و این مقدار بسیار بیش‌تر از چیزی است که استحقاقش را داشتند. کار امیلیا کلارک با توجه به محتوایی که به او داده شده بود، از باقی بهتر بود. فکر کنید اگر این فصل عجولانه جلو نمی‌رفت، کلارک چه شاهکاری برپا می‌کرد. لنا هدی در طول سریال عالی بوده اما در فصل هشت، بیشتر وقتش را صرف نوشیدن شراب و نگاه کردن به بیرون کرد. پیتر دینکلیج پای ثابت نامزدی بوده و دوباره نامزدشدنش شوکه‌کننده نیست. کیت هرینگتون هم نمی‌‌توانست نامزد نشود. این نامزدی‌ها گویی بیش‌تر بر پایه‌ی کل سریال بوده‌اند تا فصل هشتمی که همه از کیفیت نه چندان جالبش باخبریم.

سورپرایز واقعی: حضور آلفی آلن کنار دینکلیج و نیکوای کوستر والدو

سورپرایز واقعی، حضور آلفی آلن کنار دینکلیج و نیکوای کوستر والدو در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل است. طرفداران دوآتشه‌ی سریال عاشق رستگار شدن تئون در این فصل بودند اما روراست باشیم، از ترس لرزیدن و دزدیدن نگاه چندان برای نامزد شدن جالب نیستند. در بخش بهترین بازیگر زن مکمل، بازی تاج و تخت چهار نماینده دارد! میسی ویلیامز، سوفی ترنر، گوئیندولین کریستی و لنا هدی. به جای این چهار نفر، بازیگران دیگری شایسته‌ی حضور در این بخش هستند. حضور کاریس وان هوتن را در بخش بازیگران مهمان از یاد نبریم. حضور کوتاه ملیساندرا جالب بود اما شایسته‌ی جایزه نیست.

نقد سریال خانم میزل شگفت‌انگیز از نامزدهای امی ۲۰۱۹

اما مرکز اصلی انتقادات در فصل نهایی و به خصوص قسمت پایانی، روایت فصل هشتم است. عوامل سریال، قسمت پایانی را برای حضور در بخش بهترین فیلم‌نامه ارائه دادند. دیوید بنیوف و دی‌بی وایس در بخش فیلم‌نامه نامزد شدند. آیا چنین چیزی عمدی بوده؟

رودخانه شیتز

حضور موفق این سریال میان نامزدهای این دوره از مراسم امی پس از پنج فصل را باید به فال نیک گرفت. چهار نامزدی که این سریال استحقاقش را داشت شامل بهترین بازیگر کمدی مرد و زن و حضور میان بهترین‌های کمدی مراسم امسال بود

بری

حضور دوباره‌ی بیل هیدر و هنزی وینکلر قابل پیش‌بینی بود ولی حضور سه نفر دیگر هم جالب توجه است. استفن روت و آنتونی کاریگان در بهترین‌های نقش مکمل مرد حاضر هستند اما باید نگاهی ویژه به کار سارا گلدبرگ انداخت.  او، سالی را به یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های تاریخ تلویزیون تبدیل کرده، شخصیتی که بتوان با او ارتباط برقرار کرد. توانایی او در انسانی کردن سالی با آن انرژی بسیارش، شگفت‌انگیز است.

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنونس

دست پر اپل تی‌وی در تابستان امسال | با آثار اپل tv در ۲۰۲۱ آشنا شوید

آثار اپل tv در ۲۰۲۱

با آثار اپل tv در ۲۰۲۱ آشنا شوید

شبکه‌ی  اپل‌تی‌وی تیزری را در رابطه با آثاری که قرار است در طول تابستان امسال منتشر کند، پخش کرد.

آثار اپل tv در ۲۰۲۱:

■فصل دوم The Morning Show بابازی جنیفر آنیستون ،استیو کارل و ویترسپون
■فصل دوم Ted Lasso بابازی جیسون سودیکیس
■فصل دوم See بابازی جیسون موموآ
■ فصل دوم Truth Be Told
■سریال Invasion
■سریال Invasion بابای سم نیل و گلشیفته فراهانی
■سریال Mr. Corman
■سریال The Shrink Next Door بابابی ول فریل و پل راد
■مینی سریال Physical بابازی رز بیرن
■فیلم Stillwater بابازی مت دیمن
■فیلم Coda برترین فیلم به انتخاب جشنواره‌ی ساندنس امسال

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر سریال هیولاها سر کار | انیمیشنی در ادامه‌ی «کارخانه‌ی هیولاها»

تریلر سریال هیولاها سر کار

تریلر سریال هیولاها سر کار منتشرشد

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر سریال هیولاها سر کار | انیمیشنی در ادامه‌ی «کارخانه‌ی هیولاها» که توسط کمپانی پیکسار ساخته شده است منتشر شد

«هیولاها سر کار» سریالی انیمیشنی‌ست که توسط کمپانی پیکسار برای شبکه‌ی استریمینگ دیزنی پلاس ساخته شده و ادامه‌ی مستقیمی بر فیلم «کارخانه‌ی هیولاها» که در سال ۲۰۰۱ عرضه شد، محسوب می‌شود.

در این سریال جان گودمن در نقش سالی، بیلی کریستال در نقش مایک وازوسکی و باب پیترسون در نقش راز همگی در سریال حضور دارند و بازیگرانی مانند مندی کالینگ، جنیفر تیلی، جان رتزنبرگر، هنری وینکلر و آیشا تایلر نیز شخصیت‌های جدید را صداپیشگی کرده‌اند.

 این سریال که توسط کارگردان فیلم کارخانه‌ی هیولاها یعنی پیت داکتر خلق شده قرار است از دوم جولای سال جاری میلادی پخش شود.
‌.

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

تریلر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

تریلر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب درامی در ژانر علمی تخیلی به کارگردانی برادران دافر منتشر شد

سریال چیزهای عجیب از جدی‌ترین و پرطرفدارترین محصولات نت‌فلیکس در ژانر علمی تخیلی ترسناک است که توسط برادران دافر ساخته شده.

 

خلاصه‌ی سریال چیزهای عجیب از زبان بازیگرانش

 

فین ولفهارد، میلی بابی براون، نوآ اشنپ، گیتن ماتارازو ،کلب مک لاگلین، وینونا رایدر، دیوید هاربر، ناتالیا دایر، ,چارلی هیتون از جمله بازیگران اصلی سریال هستند.

‌‌
فصل چهارم این سریال با عنوان رسمی چیزهای عجیب ۴ توسط کمپانی نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد.

 

نقد سریال چیزهای عجیب | بزرگ‌تر؛ نه عمیق‌تر

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها