با ما همراه باشید

گزارش اختصاصی از آرت‌تاکس: سرانجام در اختتامیه هشتمین شب فیلمنامه برندگان مشخص شدند: از پیمان معادی و محسن امیریوسفی تا هومن سیدی و محمدعلی باشه‌آهنگر

نشان افتخاری سپنتا تقدیم می‌شود به: مرحوم خشایار الوند

امروز که این سطور نوشته می‌شوند در جمع ما نیستی اما دوستانت در کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران دل‌خوشی‌شان این است که در این محفل کنارشان هستی و جایی همین نزدیکی اختیار کرده‌ای.

امسال برای نخستین‌بار «تندیس شب فیلم‌نامه» نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود گرفته است و ما دل‌مان می‌خواهد نخستین «نشان سپنتا» به تو تقدیم شود که خیلی زود جمع‌مان را ترک کردی.

جهان را با قصه‌هایت رنگی‌تر و آسان‌تر کردی، باشد که آن‌سو هم در آرامش و با همان لبخند همیشه‌گی، این نشان افتخاری سپنتا را از دوستانت در کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران بپذیری‌.

بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر درام:

آستیگمات (نوشته‌ی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفویبمب یک عاشقانه (نوشته‌ی پیمان معادی)، چهارراه استانبول (نوشته‌ی مصطفی کیاییشعله‌ور (نوشته‌ی حمید نعمت‌الله، هادی مقدم‌دوست)، هت‌تریک (نوشته‌ی رامتین لوافی)

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر درام: پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی برای نگارش آستیگمات

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «آستیگمات» به عنوان جایزه‌ی ویژه‌ی داوران در ژانر درام سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

«آستیگمات» آشکارا یک فیلم مستقل است و فیلم‌های مستقل پشتوانه‌ای ندارند جز یک فیلم‌نامه‌ی به دقت کار شده که سازندگان بر مبنای جوهری که در متن می‌بینند تصمیم به ساخت آن اثر می‌گیرند. درام شما بدون آن‌که بخواهد جهان را تیره‌تر از آن‌چه که هست به نمایش بگذارد، با جزئیات، تصویری از شهر امروز به دست می‌دهد که می‌تواند به‌عنوان سندی از یک زمانه تلقی شود.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر کمدی:

قانون مورفی (نوشته‌ی محمدعلی حسینی، پوریا شجاعی، پویا مهدوی‌زاده)، مارموز (نوشته‌ی آیدین سیارسریع) ، مصادره (نوشته‌ی علی‌ فرقانی)، میلیونر میامی (نوشته‌ی مهیار حمیدیان، محمدصادق گلچین عارفی، محمد شهابی)

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر کمدی: علی‌ فرقانی برای نگارش مصادره

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «مصادره» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی کمدی سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

فقر داستان و پرداخت به موقعیت، عارضه‌ی سینمای کمدی ایران است و اقبال منتقدان و مخاطبان سینمای ایران به فیلم «مصادره» نشان داد که هنوز هم داستان بیش از موقعیت کمیک می‌تواند اثربخش باشد و یک اثر کمدی را در اذهان ماندگار کند. حرکت شما در نوشتن یک کمدی زندگی‌نامه‌ای با بهره‌گیری از تجربیات روز سینمای جهان در این عرصه، «مصادره» را بدل به یک کمدی متفاوت در سینمای امروز ایران کرده است.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنایی:

آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (نوشته‌ی امیر عربی)، گرگ‌بازی (نوشته‌ی عباس نظام‌دوست، مجید اسلامی، علی نعمت‌اللهی)، مغزهای کوچک زنگ‌زده (نوشته‌ی هومن سیدی)

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنایی: هومن سیدی برای نگارش مغزهای کوچک زنگ‌زده

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی جنایی‌گنگستری سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

در زمانه‌ی جغرافیای یک شکل فیلم‌های ایرانی، تلاش شما در ساختن جهانی بیرون آن، با قواعد، مناسبات و ویژگی‌های منحصر به خود، حرکت در مسیر ساخت یک فیلم گنگستری اما درون مناسبات ایرانی و پرداخت داستان به شیوه‌ی یک فیلم ژانر جنایی با رگه‌های داستانی معمایی با تمام افت‌وخیزهایش، نشان می‌دهد دغدغه‌ی ژانر دارید و حرکت بیرون خطوط مشخص‌شده در بدنه‌ی تولید سینمای ایران.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نامزدهای بهترین فیلم‌نامه‌ی هنر و تجربه به شرح زیر معرفی شدند:

پاسیو (نوشته‌ی حامد قاسمی و مریم بحرالعلومی)، درساژ (نوشته‌ی حامد رجبی)، کوپال (نوشته‌ی کاظم ملایی).

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر هنر و تجربه: کاظم ملایی برای نگارش کوپال

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «کوپال» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی «گروه سینمایی هنروتجربه» در سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر موزیکال: افشین هاشمی و فرشته طائرپور برای نگارش خاله قورباغه

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «خاله قورباغه» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی موزیکال سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

آوازهای سینمایی فیلم‌های موزیکال بخشی از خاطرات ما هستند. ما با آن‌ها بزرگ شده‌ایم و بخشی از ذهن رؤیاپردازمان را به آن‌ها سپرده‌ایم. در سال‌های فقر سینمای ایران در این ژانر، تلاش شما برای ساختن فیلمی موزیکال و دست‌کم نگرفتن این ژانر در محدودکردنش به صرف مخاطبان کودک، غنیمتی‌ست که باید قدر آن را دانست و اجرش نهاد.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنگی: محمدعلی و حامد باشه‌آهنگر برای نگارش سرو زیر آب

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «سرو زیر آب» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنگ سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

می‌گویند «سینمای دفاع مقدس» تنها ژانر بومی سینمای ایران است. شما در «سرو زیر آب» نه‌تنها این مسیر را غنا بخشیده‌اید، بلکه فقط به این مهم اکتفا نکرده‌اید و جدا از طرح رشادت و ایستادن برای وطن، به مفهومی جهانی‌تر هم پرداخته‌اید که شاخصه‌ی اصلی مهم‌ترین آثار سینمای جنگ این سال‌های جهان است: صلح‌طلبی و ایستادن اقوام دوشادوش هم برای داشتن جهانی عاری از جنگ‌.
امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر اکشن: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی برای نگارش لاتاری

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «لاتاری» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی اکشن سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

«لاتاری» بازگشت قهرمان حق‌طلب را به سینمای ایران نوید داد و استقبال مردم از این قهرمان یادآور شد که ژانر اکشن توان بازتولید در قالب‌های جدید را برای سینمای ایران دارد. تلاش شما برای حرکت در قواعد ژانر و تلفیق خط‌های اصلی دو ژانر اکشن و وسترن در فیلم‌نامه‌ی «لاتاری» نشان از تسلط شما بر نگارش در حیطه‌های ژانری دارد.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر فانتزی: محسن امیریوسفی برای نگارش آشغال‌های دوست‌داشتنی

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی فانتزی سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

کار نویسنده گفتن حقیقت در قالب هنرمندانه است و فیلم‌نامه‌ای که نوشته‌اید دقیق و کامل همین خصیصه را دارد. از حقیقت جاری بر جامعه‌ی ایران گفته‌اید اما آن را قربانی مستندنگاری نکرده‌اید، بلکه با انتخاب قالب درست ژانری، به ماندگاری اثر اندیشیده‌اید. شاید اگر «آشغال‌های دوست‌داشتنی» از همین منظر تکنیکی و ژانری دیده می‌شد، چندین سال پشت خط نمایش نمی‌ماند.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

 

عکس از محیا گودینی

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر

پایان فیلمبرداری «قهرمان» فرهادی | The end of filming Farhadi’s A Hero

پایان فیلمبرداری «قهرمان» فرهادی

پایان فیلمبرداری «قهرمان» فرهادی

آرت‌تاکس – گروه سینمای ایران:#قهرمان نهمین فیلم #اصغر_فرهادی پس از ۷۵ جلسه فیلم‌برداری، روز شنبه، ۲۹ آذرماه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده به پایان رسید.
#امیر_جدیدی، #محسن_تنابنده، #فرشته_صدرعرفایی، #سارینا_فرهادی و جمعى ديگر از بازیگران كه اغلب آنان چهره‌هاى جديد هستند در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
تدوین فیلم توسط #هایده_صفی_یاری آغاز شده است.

پیش‌خبر: وقفه در تولید فیلم تازه‌ی اصغر فرهادی

The end of filming Farhadi’s “A Hero”

Asghar Farhadi’s ninth film “A Hero” ended on Saturday, December 20, after 75 filming sessions, according to the schedule.
Amir Jadidi, Mohsen Tanabandeh, Fereshteh Sadr Orafaei, Sarina Farhadi and a group of other actors, most of whom are new faces, have played roles in this film.
The film was edited by Hayedeh Safiyyari.
.
#asgharfarhadi #ahero #amirjadidi #mohsentanabandeh #sarinafarhadi

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

خبر

گزارش یک رسانه‌ی امریکایی درباره‌ی فیلم شهاب حسینی | IFC Midnight’s Iranian Horror Movie ‘The Night’ Traps a Couple Inside a Hotel Room Next Month

اکران فیلم آن شب

گزارش یک رسانه‌ی امریکایی درباره‌ی فیلم تازه‌ی شهاب حسینی
آغاز اکران فیلم «آن شب» از ۲۹ ژانویه‌

آرت‌تاکس – گروه سینمای ایران: رسانه‌ی Bloody Disgusting در گزارشی خبر از اکران فیلم «آن شب» در آمریکا منتشر کرده. «آن شب» با بازی شهاب حسینی قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ نمایشش را در سینماهای آمریکا آغاز کند. آن‌چه در ادامه می‌خوانید گزارش این رسانه درباره‌ی نخستین تجربه‌ی فیلم‌سازی کوروش اهری در مقام کارگردان است.

شرکت IFC Midnight برای اکران «آن شب» فیلم ترسناک روانشناختی کوروش اهری در امریکا تاریخ تعیین کرد. این فیلم ایرانی با بازی شهاب حسینی قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود. این فیلم به عنوان اولین فیلم تولید شده ایرانی در ایالات متحده است که با دریافت مجوز نمایش از ایران، بناست بصورت همزمان اکران ‌شود.

به گزارش سایت IFC Midnight، «آن شب» فیلمی ترسناک، دلهره‌آور و معمایی به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز محصول سال ۲۰۱۹ است. «آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده اولین فیلم بلند کوروش اهری است.

داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سال می‌برند. در این فیلم جورج مگوایر نیز به‌عنوان بازیگر نیز حضور دارد.

«آن شب» فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز است که با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت ساخته شده و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به ‎الکس بروتو به همراه جفری الارد (سرمایه‌گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس») و شریل استارولاکیس (فیلم «نگهبان شب») اشاره کرد. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی که شهروند قانونی / دارندگان گرین کارت یا ایرانی-آمریکایی متولد آمریکا هستند، به کار گرفته شده‌اند.

ببینید: تریلر فیلم «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری و بازی شهاب حسینی

IFC Midnight’s Iranian Horror Movie ‘The Night’ Traps a Couple Inside a Hotel Room Next Month

FC Midnight has set a date for director Kourosh Ahari‘s psychological horror movie The Night this week, the Iranian film set for release in theaters and at home on January 29, 2021.
The press release details, “The Night went into production in the US in 2018, at the onset of Trump’s Iran

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

خبر

هيأت داوران نخستين جشنواره فیلم «روزنه» معرفی شدند | Jury for first Rozaneh Film Festival revealed

پوستر نخستين جشنواره فیلم «روزنه»

هيأت داوران نخستين جشنواره فیلم «روزنه» معرفی شدند
برگزاری در دی ماه

آرت‌تاکس – گروه سینمای ایران: اعضای هیأت داوران، نخستين جشنواره فیلم «روزنه» که در دی ماه امسال برگزار خواهد شد، معرفی شدند. 

سارا بهرامى، كاوه سجادى‌حسينى، رضا گوران، عليرضا علويان، خسرو نقيبی، كريم لک‌زاده و ندا هنگامى تيم داوری نخستين جشنواره فيلم ««روزنه» خواهند بود.

فراخوان اولين دوره جشنواره «روزنه» طی روزهای گذشته منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند تا هفتم دی ماه سال جاری با مراجعه به سايت www.yerma-house.ir برای حضور در نخستين جشنواره «روزنه» ثبت نام و آثار خود را ارائه كنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اين جشنواره در دی ماه سال جاری به دبيری ندا هنگامی در تهران برگزار خواهد شد.

پوستر نخستين جشنواره فیلم «روزنه»

پوستر نخستين جشنواره فیلم «روزنه»

Jury for first Rozaneh Festival revealed

The jury for the first annual Rozaneh film festival has been revealed as such: Sara Bahrami, Kaveh Sajadi Hoseini, Reza Goran, Alireza Alavian, Khosrow Naghibi, Karim Lakzadeh and Neda Hengami line up the jury members for the festival
Submissions have opened for just a few days and entries will be accepted on www.yerma-house.ir till 29th of December

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها