با ما همراه باشید

گزارش اختصاصی از آرت‌تاکس: سرانجام در اختتامیه هشتمین شب فیلمنامه برندگان مشخص شدند: از پیمان معادی و محسن امیریوسفی تا هومن سیدی و محمدعلی باشه‌آهنگر

نشان افتخاری سپنتا تقدیم می‌شود به: مرحوم خشایار الوند

امروز که این سطور نوشته می‌شوند در جمع ما نیستی اما دوستانت در کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران دل‌خوشی‌شان این است که در این محفل کنارشان هستی و جایی همین نزدیکی اختیار کرده‌ای.

امسال برای نخستین‌بار «تندیس شب فیلم‌نامه» نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود گرفته است و ما دل‌مان می‌خواهد نخستین «نشان سپنتا» به تو تقدیم شود که خیلی زود جمع‌مان را ترک کردی.

جهان را با قصه‌هایت رنگی‌تر و آسان‌تر کردی، باشد که آن‌سو هم در آرامش و با همان لبخند همیشه‌گی، این نشان افتخاری سپنتا را از دوستانت در کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران بپذیری‌.

بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر درام:

آستیگمات (نوشته‌ی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفویبمب یک عاشقانه (نوشته‌ی پیمان معادی)، چهارراه استانبول (نوشته‌ی مصطفی کیاییشعله‌ور (نوشته‌ی حمید نعمت‌الله، هادی مقدم‌دوست)، هت‌تریک (نوشته‌ی رامتین لوافی)

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر درام: پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی برای نگارش آستیگمات

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «آستیگمات» به عنوان جایزه‌ی ویژه‌ی داوران در ژانر درام سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

«آستیگمات» آشکارا یک فیلم مستقل است و فیلم‌های مستقل پشتوانه‌ای ندارند جز یک فیلم‌نامه‌ی به دقت کار شده که سازندگان بر مبنای جوهری که در متن می‌بینند تصمیم به ساخت آن اثر می‌گیرند. درام شما بدون آن‌که بخواهد جهان را تیره‌تر از آن‌چه که هست به نمایش بگذارد، با جزئیات، تصویری از شهر امروز به دست می‌دهد که می‌تواند به‌عنوان سندی از یک زمانه تلقی شود.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر کمدی:

قانون مورفی (نوشته‌ی محمدعلی حسینی، پوریا شجاعی، پویا مهدوی‌زاده)، مارموز (نوشته‌ی آیدین سیارسریع) ، مصادره (نوشته‌ی علی‌ فرقانی)، میلیونر میامی (نوشته‌ی مهیار حمیدیان، محمدصادق گلچین عارفی، محمد شهابی)

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر کمدی: علی‌ فرقانی برای نگارش مصادره

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «مصادره» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی کمدی سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

فقر داستان و پرداخت به موقعیت، عارضه‌ی سینمای کمدی ایران است و اقبال منتقدان و مخاطبان سینمای ایران به فیلم «مصادره» نشان داد که هنوز هم داستان بیش از موقعیت کمیک می‌تواند اثربخش باشد و یک اثر کمدی را در اذهان ماندگار کند. حرکت شما در نوشتن یک کمدی زندگی‌نامه‌ای با بهره‌گیری از تجربیات روز سینمای جهان در این عرصه، «مصادره» را بدل به یک کمدی متفاوت در سینمای امروز ایران کرده است.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنایی:

آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (نوشته‌ی امیر عربی)، گرگ‌بازی (نوشته‌ی عباس نظام‌دوست، مجید اسلامی، علی نعمت‌اللهی)، مغزهای کوچک زنگ‌زده (نوشته‌ی هومن سیدی)

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنایی: هومن سیدی برای نگارش مغزهای کوچک زنگ‌زده

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی جنایی‌گنگستری سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

در زمانه‌ی جغرافیای یک شکل فیلم‌های ایرانی، تلاش شما در ساختن جهانی بیرون آن، با قواعد، مناسبات و ویژگی‌های منحصر به خود، حرکت در مسیر ساخت یک فیلم گنگستری اما درون مناسبات ایرانی و پرداخت داستان به شیوه‌ی یک فیلم ژانر جنایی با رگه‌های داستانی معمایی با تمام افت‌وخیزهایش، نشان می‌دهد دغدغه‌ی ژانر دارید و حرکت بیرون خطوط مشخص‌شده در بدنه‌ی تولید سینمای ایران.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نامزدهای بهترین فیلم‌نامه‌ی هنر و تجربه به شرح زیر معرفی شدند:

پاسیو (نوشته‌ی حامد قاسمی و مریم بحرالعلومی)، درساژ (نوشته‌ی حامد رجبی)، کوپال (نوشته‌ی کاظم ملایی).

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر هنر و تجربه: کاظم ملایی برای نگارش کوپال

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «کوپال» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی «گروه سینمایی هنروتجربه» در سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر موزیکال: افشین هاشمی و فرشته طائرپور برای نگارش خاله قورباغه

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «خاله قورباغه» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی موزیکال سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

آوازهای سینمایی فیلم‌های موزیکال بخشی از خاطرات ما هستند. ما با آن‌ها بزرگ شده‌ایم و بخشی از ذهن رؤیاپردازمان را به آن‌ها سپرده‌ایم. در سال‌های فقر سینمای ایران در این ژانر، تلاش شما برای ساختن فیلمی موزیکال و دست‌کم نگرفتن این ژانر در محدودکردنش به صرف مخاطبان کودک، غنیمتی‌ست که باید قدر آن را دانست و اجرش نهاد.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنگی: محمدعلی و حامد باشه‌آهنگر برای نگارش سرو زیر آب

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «سرو زیر آب» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر جنگ سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

می‌گویند «سینمای دفاع مقدس» تنها ژانر بومی سینمای ایران است. شما در «سرو زیر آب» نه‌تنها این مسیر را غنا بخشیده‌اید، بلکه فقط به این مهم اکتفا نکرده‌اید و جدا از طرح رشادت و ایستادن برای وطن، به مفهومی جهانی‌تر هم پرداخته‌اید که شاخصه‌ی اصلی مهم‌ترین آثار سینمای جنگ این سال‌های جهان است: صلح‌طلبی و ایستادن اقوام دوشادوش هم برای داشتن جهانی عاری از جنگ‌.
امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر اکشن: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی برای نگارش لاتاری

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «لاتاری» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی اکشن سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

«لاتاری» بازگشت قهرمان حق‌طلب را به سینمای ایران نوید داد و استقبال مردم از این قهرمان یادآور شد که ژانر اکشن توان بازتولید در قالب‌های جدید را برای سینمای ایران دارد. تلاش شما برای حرکت در قواعد ژانر و تلفیق خط‌های اصلی دو ژانر اکشن و وسترن در فیلم‌نامه‌ی «لاتاری» نشان از تسلط شما بر نگارش در حیطه‌های ژانری دارد.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

نشان سپنتای بهترین فیلم‌نامه‌ی ژانر فانتزی: محسن امیریوسفی برای نگارش آشغال‌های دوست‌داشتنی

در سالی که تندیس شب فیلم‌نامه‌ی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران نام عبدالحسین سپنتا نخستین فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران را بر خود می‌گیرد، این «نشان سپنتا» برای نگارش متن «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌ی فانتزی سال ۱۳۹۷ سینمای ایران به شما تعلق می‌گیرد.

کار نویسنده گفتن حقیقت در قالب هنرمندانه است و فیلم‌نامه‌ای که نوشته‌اید دقیق و کامل همین خصیصه را دارد. از حقیقت جاری بر جامعه‌ی ایران گفته‌اید اما آن را قربانی مستندنگاری نکرده‌اید، بلکه با انتخاب قالب درست ژانری، به ماندگاری اثر اندیشیده‌اید. شاید اگر «آشغال‌های دوست‌داشتنی» از همین منظر تکنیکی و ژانری دیده می‌شد، چندین سال پشت خط نمایش نمی‌ماند.

امید است این «نشان سپنتا» شما را در ادامه‌ی مسیری که پیش گرفته‌اید مصمم‌تر کند و در کارهای بعدی‌تان به شما یادآور شود که مشکل سینمای ایران فیلم‌نامه‌نویسی نیست، بلکه ذهن‌هایی ساختاریافته در اندیشه و تولید است که نمی‌خواهند ما فیلم‌نامه‌نویسان در گستره‌ای بازتر حرکت کنیم و جهان‌هایی تازه بیافرینیم و نوشتن در محدوده‌ی ژانرهای مغفول‌مانده یکی از راه‌های گسترش این جهانِ داستانی‌ست.

شما توانسته‌اید در این مسیر قدمی بردارید؛ پس «نشان سپنتا»ی هشتمین شب فیلم‌نامه برازنده‌ی شماست.

 

عکس از محیا گودینی

آنونس

آنونس فیلم خانه پدری | داستان سه نسل سه‌بار توقیف شد!

آنونس فیلم خانه پدری

آنونس فیلم خانه پدری را به مناسبت اکران آن پس از ده سال، به کارگردانی کیانوش عیاری و بازی مهدی هاشمی، ناصر هاشمی و شهاب حسینی ببینید

از فیلم خانه پدری بیش‌تر بدانید:

فیلم «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری پس از نزدیک به یک دهه، از اول آبان ماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت.

این فیلم چند سال قبل به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی در اکران روبرو و در روز اول اکران عمومی از پرده پایین کشیده شد.

پیش از این هم مجوز نمایش آن در سینماهای هنر و تجربه صادر شده بود که با مخالفت عیاری همراه بود. گویا اصلاحاتی جزیی در این فیلم انجام شده و با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال به نمایش عمومی درآمد.

در کنار تماشای آنونس فیلم خانه پدری ببینید:

اختصاصی از آرت‌تاکس: معرفی فیلم خانه‌ی پدری 

عدم اکران فیلم خانه پدری واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. موافقان عدم اکران این فیلم عنوان می‌کردند که به تصویر کشیدن فرزند کشی به شنیع‌ترین شکل ممکن دلیل موجهی برای عدم اکران است اما سینمایی‌ها این رویکرد را غیرحرفه‌ای می‌دانند و این فیلم را جزو مهم‌ترین آثار کیانوش عیاری می‌خوانند.

داستان فیلم روایت یک خانواده است که دختر به واسطه سوءظن رابطه نامشروع با جوانی از سوی پدر و برادرش در زیرزمین به شکل فجیعی کشته و چال می‌شود که این حادثه شروع یک داستان پر پیچ و خم در سه دوره زمانی‌ست.

در این فیلم ناصر و مهدی هاشمی به ترتیب نقش‌های جوانی و میان‌سالی شخصیت اصلی این فیلم با نام محتشم رابازی می‌کنند. «خانه‌ی پدری» روایت‌گر زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی‌ست. شهاب حسینی, مهران رجبی, نازنین فراهانی و مینا ساداتی دیگر بازیگران فیلم کیانوش عیاری هستند.

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

سینمای ایران

معرفی فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی

معرفی فیلم هزارتو

اختصاصی از آرت‌تاکس: معرفی فیلم هزارتو را به کارگردانی امیرحسین ترابی و بازی شهاب حسینی، ساره بیات، شیرین یزدان بخش و پژمان جمشیدی در آرت‌تاکس ببینید.

در کنار تماشای معرفی فیلم هزارتو از این فیلم بیش‌تر بدانید:

هزارتو نخستین تجربه کارگردانی امیرحسین ترابی، یک فیلم اجتماعی با لایه‌هایی از زندگی آدم‌های جامعه است.

این فیلم اجتماعی در اکران پاییزه سینماها به روی پرده رفته و تلاش دارد با جمعی از بازیگران مطرح مخاطبان را به سینماها بکشاند.

نخستین فیلم بلند سینمایی امیرحسین ترابی مانند بسیاری از آثار چند سال اخیر سینمای ایران با محوریت کودک ساخته شده است. کودکی که یا در ابتدای فیلم از دنیا می رود یا در مرکز دایره ای قرار می گیرد که آدم‌ها قرار است در پیرامون آن اتفاقات گوناگونی را رقم بزنند.

در کنار تماشای معرفی هزارتو، از تیزر آن دیدن کنید

کارگردان در نخستین اثرش سعی کرده ریتم اثر را حفظ نماید و با به ‌کارگیری تعلیق‌های گوناگون، کنجکاوی تماشاگر را برانگیخته نماید.

ترابی در فیلم خود تلاش دارد به ابعاد مختلف شخصیت‌های انسان در موقعیت‌های پیچیده بپردازد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

زندگی یه هزارتوی پیچیده است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!

شهاب حسینی، ساره بیات، غزال نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی بازیگران این فیلم هستند.

«هزارتو» از تولیدات ایران نوین فیلم است و سپهر سیفی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. پخش «هزارتو» بر عهده خانه فیلم است.

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

سینمای ایران

معرفی فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی

فیلم مطرب

اختصاصی از آرت‌تاکس: معرفی فیلم مطرب را به کارگردانی مصطفی کیایی و بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی در آرت‌تاکس ببینید.

از فیلم مطرب بیش‌تر بدانید:

مصطفی کیایی کارگردان جوان سینما با فیلم کمدی مطرب به سینماها آمد.

مطرب بعد از پشت سر گذاشتن حواشی متعدد بالاخره به روزهای اکران رسید.

در کنار تماشای معرفی مطرب، از تیزر آن دیدن کنید

سینمایی مطرب به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با حضور بازیگران مشهور دنیای هنر جلوی دوربین رفت و یک کمدی اجتماعی است که در هفته گذشته با حواشی مواجه شد.

مطرب با رویکردی کمدی اجتماعی روایتگر داستان زندگی یک خواننده پیش از انقلاب است که حواشی پیرامون زندگی او در این فیلم با انتقاد برخی از رسانه‌ها مواجه شد و بعد از نشر خبرهایی نقدگونه درباره داستان فیلم ، زمان اکران فیلم به تعویق افتاد.

تعویق یک هفته‌ای در زمان اکران فیلم سینمایی مطرب با حواشی در فضای مجازی و رسانه ها همراه شد و صحبت‌هایی از سانسور صحنه‌هایی از فیلم به میان آمد.

با انتشار این حواشی، روابط عمومی فیلم علت تعویق در اکران این فیلم را مشکلات فنی عنوان کرد و اعلام شد که بعد از یک هفته اکران این فیلم آغاز می‌شود.

در کنار تماشای معرفی مطرب ببینید:

مولن‌روژ جشنواره‌ای – ۹ ا مصطفی کیایی: دلم نمی‌خواست از پلاسکو سوءاستفاده کنم

مطرب یک کمدی اجتماعی است که به چند دهه از زندگی خواننده‌ای می پردازد که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند.

تصویربرداری فیلم سینمایی مطرب در ایران و ترکیه انجام شده است و بازیگرانی چون پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی در آن به ایفای نقش پرداختند.

 

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها