با ما همراه باشید

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: در لیست نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۰ داستان ازدواج با شش نامزدی مهم‌ترین اثر این مراسم محسوب می‌شود. نوآ بامباک و آدام درایور از این فیلم می‌گویند.

داستان ازدواج در گلدن گلوب ۲۰۲۰ در شش بخش نامزد شده است

صحنه‌ای که توی آشپزخونه برات احضاریه می‌یاد، یکی از بهترین صحنه‌های فیلمه. می‌خوام درباره‌ی کارگردانی و بازیگری اون صحنه بدونم. چه‌قدر تمرین می‌خواست؟ چون خیلی فیزیکی‌یه. انگار یه جور دیوونگی توش داره. قبل از فیلم‌برداری کردنش چه‌قدر تمرین کردین؟

نوآ بامباک: تمرین زیاد و گسترده‌ای داشتیم تا همه بدونن که قراره چی‌کار کنن. خونه‌ی سندرا یه جای دیگه بود با یه آشپزخونه‌ی متفاوت، همون‌جا تمرینش رو تموم کردیم و بعد، موقع فیلم‌برداری اون خونه جور نشد. مجبور شدیم بلوکه کردن رو توی یه خونه و آشپزخونه‌ی جدید انجام بدیم. البته سخت بود، ولی باهاش کنار اومدم.

همه‌مون حس چارلی رو داشتیم. اون‌جا هم برامون آشنا بود، هم نبود. این‌جوری برای خودم توجیه‌ش کردم، که برای فیلم خوبه. ولی همه‌ش بلوکه شده بود. من از جهاتی به اون صحنه، به چشم یه کمدی اسکروبال نگاه کردم. یه چیزی از دهه‌ی سی یا چهل، شبیه فیلم «منشی همه‌کاره‌ی او» که مردم می‌رفتن و می‌اومدن. پس یه جورایی دیوونگی داره، ولی جنبه‌ی جدی هم با اون پاکت نشون داده می‌شه.

در کنار تماشای گفت‌وگو با نوآ بامباک و آدام درایور ببینید:

تریلر فیلم داستان ازدواج با بازی اسکارلت جوهانسون و آدام درایور

شبیه یه فیلم هیجانی که یه گوشه زیر میز، بمب مخفی شده و بیننده‌ها خبر دارن. خیلی خوشم می‌یاد که بتونین در یک صحنه ژانرهای ناسازگار یا احساسات مختلف پیدا کنین، فکر می‌کنم این‌ها در کنار هم جذاب می‌شن، اما تبدیل به کاری سخت می‌شه که بازیگرها باید سعی کنن از پسش بربیان.

یه موقعیت کم‌نظیره که یک کارگردان و بازیگر در طول زمان همکاری کنن. می‌خواستم درباره‌ی این حرف بزنیم که کار کردن با هم‌دیگه چه جوری‌یه؟

آدام درایور: نوآ از نظر کارگردانی کارش بی‌نقصه. روی فیلم‌هاش همون‌طوری کار می‌کنه که من دوست دارم کار کنم. هیچ جزئیاتی نیست که مهم نباشه. یه جور حس آشنایی بهم دست می‌ده، امیدواری اوضاع یه جور خاصی باشه و با نوآ که کار می‌کنی، می‌بینی همون‌طوره. اگه یه راهی پیدا می‌کردم که تا آخر عمرم با نوآ کار کنم، زندگی حرفه‌ای‌م اصلن هدر نمی‌رفت. نوآ چیزی ساخته که به مردم فرصت گفت‌وگو رو درباره‌ش داده. بعد از این فیلم بود که یاد گرفتم چنین اتفاقی خیلی کمیابه.

در کنار تماشای گفت‌وگو با نوآ بامباک و آدام درایور ببینید:

نقد علی حجوانی بر روی فیلم داستان ازدواج در جشنواره تورنتو ۲۰۱۹

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

4,800 بازدید کلی, 6 بازدید امروز

خبر

اهدای جایزه افتخاری به آنتونی هاپکینز در تیف ۲۰۲۰ | Anthony Hopkins and Others Win TIFF 2020 Tribute Awards

جایزه افتخاری آنتونی هاپکینز

تقدیر از هانیبال لکتر در تیف ۲۰۲۰ | اهدای جایزه افتخاری به آنتونی هاپکینز

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: فستیوال فیلم تورنتو اعلام کرد که جایزه های افتخاری خود را امسال به آنتونی هاپکینز ، کلویی ژائو و میرا نیر اهدا خواهد کرد. 

این سه نفر به همراه کیت وینسلت برندگان جایزه‌ی افتخاری امسال‌اند که در ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد. مراسم گالای فصل جوایز فستیوال فیلم تورنتو نیز به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به صورت دیجیتال برگزار شده و برندگان به صورت آنلاین و از خانه‌هایشان سخنرانی خواهند کرد.

ببینید: ‌اسامی فیلم‌های حاضر در فستیوال فیلم تورنتو اعلام شد 

Anthony Hopkins and Others Win TIFF 2020 Tribute Awards

The Toronto Film Festival has tapped Oscar winner Anthony Hopkins and directors Chloe Zhao and Mira Nair for tributes at its upcoming 20th edition. The trio, whose latest movies will screen as part of the virtual Sept. 10 to 19 edition, join Kate Winslet as part of this year’s honorees for the 2020 TIFF Tribute Awards on Sept. 15. And after the coronavirus pandemic ended plans for a physical mass gathering, TIFF’s award season gala will instead go digital this year with at-home acceptance speeches and career retrospectives for the trophy winners.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

1,182 بازدید کلی, 1,036 بازدید امروز

ادامه مطلب

خبر

لودویگ گورانسون از تجربه ساخت موسیقی «انگاره» می‌گوید | Ludwig Goransson Talks about Tenet Music Composing

موسیقی فیلم Tenet

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: لودویگ گورانسون در مصاحبه‌ای از تجربه‌ی ساخت موسیقی متن فیلم «Tenet / انگاره» به کارگردانی کریستوفر نولان می‌گوید.

لودویگ گورانسون از تجربه ساخت موسیقی فیلم Tenet می‌گوید

با وجود تاخیرهای چند باره در اکران «انگاره»، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، اما انگار آن‌ها دست از تبلیغ برنمی‌دارند.

لودویگ گورانسون، آهنگساز این فیلم، در مصاحبه‌ای با Deadline گفته است که این فیلم را باید حتماً در سینما دید. او گفت: «البته که جالب است که ببینی همه‌ی این‌ها، مخصوصاً همه‌ی کارهایی که انجام داده‌ام، چه نتیجه‌ای خواهند داشت ولی تماشای این فیلم را حتماً باید در سینما تجربه کنید. به نظر می‌رسد که دارند سینماها در سطح بین‌الملل باز می‌شوند و فکر می‌کنم مردم اکنون به چنین چیزی نیاز دارند. آن‌ها نیاز دارند چیزی ببیند و تجربه کنند. آن‌ها باید بتوانند برای مدتی هم که شده از این جهان بیرون بیایند. این فیلم سطح‌هایی مختلف و چیزهای زیادی برای هضم و درک کردن دارد. برای تماشای واکنش مردم به آن آرام و قرار ندارم.»

ببینید: ‌جدیدترین تیزر فیلم Tenet به بهانه‌ی اکران در چین

Ludwig Goransson Talks about Tenet Music Composing

Christopher Nolan‘s “Tenet” remains one of the most anticipated films of the year. Nevermind the delays. Forget the uncertainty. Nolan’s film looks to be a doozy, and if its composer’s latest comments are to be believed, this is a movie that demands to be viewed from a multiplex seat. Speaking with Deadline, composer Ludwig Goransson also opened up about “Tenet,” saying: “It’s definitely been interesting to see how it all develops, and out of everything I’ve worked on, this is definitely an experience that you need to have in the theater. It seems like they’re opening up the theaters internationally first, and I think people need something like this right now. They need to watch something and experience something, to also be able to kind of get away for a little bit. There’s so many levels to it, and so much to take in. I can’t wait to see how people react to it.”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

2,289 بازدید کلی, 980 بازدید امروز

ادامه مطلب

خبر

ایمی سایمتز از «او فردا می‌میرد» می‌گوید: این فیلم ثمره‌ی خندیدن به ترس‌های خودم است! | Amy Seimetz talks about She Dies Tomorrow

ایمی سایمتز او فردا می میرد

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: ایمی سایمتز در گفت‌وگویی از نحوه‌ی شکل‌گیری دومین ساخته‌اش فیلم «او فردا می میرد» می‌گوید

ایمی سایمتز از «او فردا می میرد» می‌گوید: این فیلم ثمره‌ی خندیدن به ترس‌های خودم است!

ایمی سایمتز پس از هشت سال دومین فیلم بلند خود را با عنوان «او فردا می‌میرد» ساخته است. این فیلم هم مانند فیلم پیشین او شما را به منظره‌ای رویایی و فریبنده می‌برند که در آن شخصیت‌هایی غیر قابل اعتماد وجود دارند که هر کاری از دستشان برمی‌آید.

او درباره‌ی این فیلم می‌گوید: «من عمداً با المان‌ها و ابزارهای ژانر وحشت، مخصوصاً طراحی و ساختمان صدا و بالا بردن تنش، بازی کردم. این یک فیلم هیولایی است بدون این که هیولایی را ببینید و هم‌زمان با کمدی نیز ترکیب شده است. شاید بیش‌تر به این خاطر است که این یک فیلم شخصی است و اضطراب‌های خودم را کندوکاو می‌کند. من همیشه اولین کسی هستم که به ترس وجودی‌ام می‌خندم اما زمانی که این احساسات را درون خودم حس می‌کنم می‌بینم به شدت واقعی و وحشت‌ناک‌اند. برای همین به ناچار از جلد خودم بیرون می‌آیم و می‌گویم: «اگر تو این اضطراب را نداشتی، این فیلم خنده‌داری برای دیدن بود.»»

ببینید: تریلر فیلم «او فردا می‌میرد» ساخته‌ی ایمی سایمتز

Amy Seimetz talks about She Dies Tomorrow

Amy Seimetz has made “She Dies Tomorrow”, her second feature film after eight years. Like her previous film, this one pulls you into an off kilter, menacing dreamscape where unreliable characters are capable of doing just about anything. This is the first COVID-19 era thriller ever made. “I was intentionally playing around with horror elements and tools,” she said. “Specifically in sound design and structure, and ratcheting up tension. It’s a monster movie without ever seeing the monster, and blending that with comedy. Mostly because the film itself is personal; it explores my own anxiety. I’m always the first person to laugh at my own existential fear, when I feel those emotions, they are very real and horrifying. Inevitably, I sort of pop out of myself, saying, ‘If you weren’t going through this anxiety, it would be funny to look at.’”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

3,462 بازدید کلی, 1,033 بازدید امروز

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها