با ما همراه باشید

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: در آستانه‌ی اکران آخرین فیلم از سری Starwars، دیزی ریدلی ، جی جی آبرامز، اسکار آیزاک و جان بویگا از پایان مجموعه‌ی نه‌گانه جنگ ستارگان می‌گویند.

پایانی احساسی برای مجموعه‌ای خاطره‌انگیز

تعداد کمی اون چه رو که در خیزش اسکای‌واکر رخ می‌ده می‌دونن ولی میلیون‌ها مردم برای قسمت پایانی حماسه‌ی جنگ ستارگان منتظرن؛ هم برای طرفدارانش و هم برای بازیگرانش، پایانی بسیار احساسیه.

اسکار آیزاک: چیزی که آدم رو به هیجان درمی‌آره اینه که همیشه داستانی به سبک داوود و جالوت بوده، تعداد آدم‌های کمی که احتمال موفقیت‌شون تقریبن صفره.

دیزی ریدلی: فکر کنم روزی نبوده که احساسی نمی‌شدم چون حتا صحنه‌های خنده‌دار هم این‌قدر برای من خارق‌العاده‌ن که به خودم گفتم به‌مون خوش می‌گذره مثلن چه‌طور این کارو انجام بدم.

در کنار تماشای مصاحبه با عوامل جنگ ستارگان ببینید:

تریلر فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر

پروژه‌ی اتمام بزرگ‌ترین فرنچایز تاریخ سینما در دستان آبرامز

کارگردان و یکی از نویسندگان، جی‌جی آبرامز در کنار گروه بازیگرانش در نمایش خیزش مقاومت که قراره تو دیزنی‌لند اجرا بشه، حضور داره و این تریلوژی رو به انتهای راه خودش می‌رسونه. پایانی پس از ۴۲ سال برای بزرگ‌ترین فرنچایز تاریخ سینما.

جی‌جی آبرامز: بخشی از جالب بودن کار روی سه‌گانه‌ی جدید این بود که اونچه رو که تو قسمت‌های قبلی گذشته به عنوان تجربیات پیشین شخصیت‌ها پذیرفته. ترکیب چیزهای قدیمی که خاطرات خوبی باهاشون داریم و چیزهای جدیدی که گنجانده شدن.

جامعه‌ی طرفداری جنگ ستارگان با اکران نیرو برمی‌خیزد در سال ۲۰۱۵ دوباره پر جنب و جوش شد و حالا آبرامز بازگشته.

جی‌جی آبرامز: چه‌طور چیزهایی که در گذشته بودن رو برمی‌داریم و داستان جدیدی روایت می‌کنیم و به نقطه‌ی جدیدی برسیم؟ چون اگر به این مجموعه به عنوان ۹ فیلم نگاه کنین نه یه سه‌گانه و حتا یک فیلم مجزا ولی پایان نه فصل داستانی. این فصل باید تمام قبلی‌ها رو به هم متصل کنه.

دغدغه‌ی هویت

جنگ ستارگان از جمله محصولات لوکاس‌فیلم که تحت مالکیت دیزنی است که بسیاری از داستان فیلم روی ری با بازی دیزی ریدلی و روبه‌رو شدنش در خرابه‌ها مقابل کایلو رن تأکید داره.

دیزی ریدلی: ری هنوز درگیر پیدا کردن جایگاهش تو این دنیاست و به گفته‌هایی که شنیده اطمینان نداره.  به سختی داره جست‌وجو می‌کنه که از کجا اومده و این چه معنایی براش داره.

در جریان این داستان، این زن جوان که به شکل خاطرانگیزی، شمشیر لیزری رو در نیرو برمی‌خیزد در اختیار می‌گیره و حالا باید دوباره توانایی‌هاش رو در فنون جدای نشون بده، اون هم تنها.

دیزی ریدلی: می‌دونی، من هم این انتظار رو می‌کشم و هر دفعه جی‌جی می‌گه اکشن، قلبم تند تند می‌زنه. این‌قدر ضربان قلبم بالا می‌ره که باید میکروفون رو جابه‌جا کنم. اضطراب داشتن برای هر دفعه هم کمک می‌کنه چون یه مقدار آدرنالینت رو بالا می‌بره.

در کنار تماشای مصاحبه با عوامل جنگ ستارگان ببینید:

تأثیر جنگ ستارگان بر فرهنگ عامه | محبوبیتی تکرارناپذیر

عشقی کم‌یاب

یکی دیگه از کسایی که شور و شوق زیادی داره، جان بویگاست و خوش‌حاله که شخصیتش، فین، از همراهی با هم‌رزمانش تو جبهه‌ی مقاومت بی‌نصیب نمونده.

جان بویگا: بیش‌تر آخرین جدای تو جریان فیلم نبودم. دیزی رو هر روز می‌دیدم و اسکار هم بود ولی تعامل با کسایی که رابطه‌ی نزدیکی تو زندگی واقعی داری، تمام فیلم رو تغییر می‌ده.

جی‌جی آبرامز: جذابیت اصلی برای من این بود که هرسه‌تاتون کنار هم باشین.

اسکار آیزاک: بزرگ‌ترین چیزی که به دست آوردم، عشق عمیقی‌یه که نسبت به این‌ها دارم که تونستم تو این چند سال طولانی باهاشون کار کنم و این، چه‌قدر کم‌یاب و خاصه.

کری فیشر؛ پرنسس لیای ابدی و دوست‌داشتنی‌

قطعن خاصه، با توجه به ادای احترامی که طرفداران برای کری فیشر فقید، پرنسس لیای ابدی و دوست‌داشتنی‌شون آماده کرده بودن. جی‌جی آبرامز به همراه کریس تریو، دیگر نویسنده‌ی فیلم نیاز داشتن برای آخرین حضورش، راه مناسبی برای گنجوندنش پیدا کنن.

جی‌جی آبرامز: رفتیم سراغ ویدیوهایی که برای نیرو برمی‌خیزد گرفته بودیم که استفاده نشده بود. ولی من و کریس متوجه شدیم که می‌تونیم از اون ویدیوها استفاده کنیم و صحنه‌هایی حول کری بنویسیم. نکته‌ی فوق‌العاده اینه که تو این فیلم عالی‌یه. این واقعیت تلخ که دیگه همراه‌مون نبود خیلی سورئاله چون اون برای تقریبن یک سال هر روز توی اتاق تدوین حضور داشت و این ایده که دارم در موردش با زمان گذشته صحبت می‌کنم. هنوز ناراحت‌کننده‌ست و نمی‌شه تصور کرد.

حتا الآن هم هوش و بینش دل‌سوزانه‌ش منبعی برای الهام‌گیری بقیه هستن.

دیزی ریدلی: چیزی که گفت، این بود که این برای مردم، اهمیت زیادی داره و این، چیز مهمی‌یه. هیچ‌وقت خودشو بیش از حد جدی نمی‌گرفت ولی این تجربه رو پراهمیت می‌کرد. این خودش مهمه چون برای میلیون‌ها نفر اهمیت داره.

در کنار تماشای مصاحبه با عوامل جنگ ستارگان از صفحه‌ی اختصاصی دیزی ریدلی در آرت‌تاکس دیدن کنید

سفر به جایی که هیچ فیلمی توانایی‌ بردنش را ندارد

وقتی قسمت آخر رو ببینن، چه احساسی خواهند داشت نیاز به مراجعه به روان‌شناس دارن که وقتی از سالن سینما بیرون اومدن، وایسن؟

اسکار آیزاک: خب، من تو خانواده‌ای بزرگ شدم که طرفدار دوآتیشه‌ی جنگ ستارگان هستن. به‌شون گفتم که چه اتفاقی می‌افته و خیلی جالب بود. می‌گن همه‌چی رو جمع‌بندی می‌کنه.

شش سال از زندگی‌ت صرف این شده ولی به خودت گفتی چه چیزی تهش یاد گرفتی؟

دیزی ریدلی: فکر کنم زمان خیلی عجیبی بود چون اوایل دهه‌ی سوم زندگی، تغییرات زیادی رخ می‌ده و با تموم شدنش، اعتماد به نفس بیش‌تری دارم. وقتی مردم بگن می‌تونی انجامش بدی، به ذهن خودتم می‌رسه. توی این فضا، همیشه احساس امنیت کردم. ولی شش سال شادی‌بخش تموم شد.

جی‌جی آبرامز: چیزی در مورد جنگ ستارگان به صورت کلی هست که یه قلب بزرگه و رؤیامون اینه که به مردم اون حس والا و متعالی رو بدیم. رفتن به جایی که هیچ فیلم دیگه‌ای نمی‌تونه شما رو ببره.

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

آنونس

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

«گزارش فرانسوی» کمدی درامی به کارگردانی وس اندرسون است. داستان این فیلم حول کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی می‌گذرد که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند.

این سه واقعه عبارت‌ند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری. وس اندرسون در ساخت این فیلم از زندگی واقعی کارکنان مجله نیویورکر الهام گرفته‌است.

پیش‌تولید عجیب فیلم جدید وس اندرسون از زبان رابرت یئومان


این فیلم پرستاره بازیگران نام‌داری مانند بنیسیو دل‌تورو، آدریان برودی، تیلدا سوینتون، لئا سیدو، فرانسس مک‌دورمند، تیموتی شالامه، بیل مورای، اون ویلسون و ادوارد نورتون را دور هم جمع کرده و قرار است پس از افتتاحیه در جشنواره‌ی فیلم کن، به شکل عمومی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود

 

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم من زلاتان هستم | درامی بیوگرافیک درباره‌ی زندگی زلاتان ابراهیموویچ

تریلر فیلم من زلاتان هستم

تریلر فیلم من زلاتان هستم منتشر شد

فیلم من زلاتان هستم در ژانر بیوگرافیک اثری‌ست به کارگردانی ینس سیوگرن که براساس کتابی با همین نام به نوشته‌ی دیوید لاگرکرانتز ساخته شده و داستان زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست مشهور سوئدی را در دو دوره‌ی مختلف بیان می‌کند.

گرانیت روشیتی در نقش زلاتان ۱۷ ساله و دومینیک آندرسون بایراکتاتی نقش زلاتان ۱۱ ساله را دارند و در کنار این دو بازیگرانی نظیر امانوئل آیتا، دیوید اس لیندگرن و هاکان بنگستون نیز در فیلم حاضر هستند.

این اثر دهم سپتامبر اکران خواهد شد.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم مرد آزاد / Free Guy | با بازی رایان رینولدز

تریلر فیلم مرد آزاد

تریلر فیلم مرد آزاد منتشر شد

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر فیلم مرد آزاد به کارگردانی شان لوی با بازی رایان رینولدز، جو کری و جودی کورمر منتشر شد

«مرد آزاد» فیلمی است ساخته‌ی شان لوی، کارگردان سری معروف «شبی درموزه» و توسط مت لیبرمن و زک پن نوشته شده است. این فیلم در ادامه‌ی روال آثاری مانند «بازیکن یک آماده»، «رالف خراب‌کار» و «گیمر»، داستان دنیایی را در بازی‌های ویدیویی به تصویر می‌کشد که ترکیبی از دو عنوان بسیار پرطرفدار GTA و Fortnite است.

گای، یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC)های این دنیاست که بعد از کشتن یکی از بازیکنان، با برداشتن عینکش دنیا را از فیلتر HUD (جزئیات مختلفی که در بازی‌ها روی صفحه می‌آیند مانند مقدار سلامتی، استقامت و گلوله) می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به مبارزه‌ی جهانی بپیوندد.

در مرکز «مرد آزاد»، رایان رینولدز به عنوان شخصیت اصلی قرار گرفته و بازیگرانی مانند جودی کورمر (کشتن ایو)،جو کری (چیزهای عجیب) و تایکا وایتیتی (جوجو خرگوشه و ثور: راگناروک) نیز حصور دارند.

«مرد آزاد» از جمله پروژه‌هایی بود که زیر نظر کمپانی فاکس قرن بیستم کلید خورد ولی در نهایت قرار است توسط دیزنی منتشر شود (چنین اتفاقی برای فیلم فوردعلیه فراری نیز رخ داد).

 

جدیدترین تریلر فیلم «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز |

Free Guy Official Trailer

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها