با ما همراه باشید

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: مصاحبه با واکین فینیکس ، بازیگر نقش ژوکر، را درباره‌ی بازی در فیلم و متد اکتینگ با کیفیت دل‌خواه ببینید.

در کنار مصاحبه با واکین فینیکس از تریلر فیلم ژوکر دیدن کنید

فکر می‌کنم بیش‌تر از هر کاراکتری در فرهنگ عامه ژوکر یه داستانی پشتش داره و مردم فکر می‌کنن که بازیگرها برای بازی کردنش باید خودشون رو در شرایط سخت بذارن اما در تک تک مصاحبه‌هایی که از تو خوندم شرایط تو این‌طوری نیست گفتی که سر صحنه زیاد می‌خندیدی فکر می‌کنی مردم ناامید می‌شن؟ که داستان تاریک و تلخی پشت بازیگری خوبت وجود نداره؟

واکین فینیکس: جالبه، ببین باید صادق باشم. چنین تجربه‌ای نداشتم. مشکلی وجود نداشت. ازش لذت بردم و خوش گذشت. من به عنوان بازیگر، دنبال نقش‌هایی می‌گردم که من رو در شرایطی قرار می‌دن که فکرش رو نمی‌کردم. ولی ازش لذت می‌برم و متوجه شدم که در پایان روز برخلاف انتظارم خسته نمی‌شدم بلکه سرشار از انرژی و هیجان بودم. مشتاق بودم که برگردم سرکار.

درک می‌کنم که مردم علاقه‌ی زیادی به بازیگری و فرآیندش دارن و نسبت به بازیگری متد توجه نشون می‌دن. ولی من نه، نمی‌دونم چی‌یه مردم دوست دارن حس کنن که بازیگر هم مثل کاراکترش در حال تقلا بوده. ولی نمی‌تونم بگم برای من این‌طور بود. چیزی که همیشه من رو سورپرایز می‌کنه صحنه‌هایی هستن که روی کاغذ آسون‌ترین به نظر می‌رسن اما همون‌‌ها برام از همه سخت‌ترن و اون‌هایی که سخت به نظر می‌رسن. گاهی اون‌طور نیستن آدم نمی‌دونه موقع فیلم‌برداری عوامل مختلفی تأثیرگذارن نمی‌شه حدس زد چی قراره روی آدم تأثیر بذاره.

 می‌دونم که به تفصیل درباره‌ی نحوه‌ی خندیدنت حرف زدی نمی‌خوام درباره‌ی پروسه‌ش حرف بزنم اما به نظرم می‌رسه برای خنده‌ی درست باید تعداد زیادی خنده‌ی غلط هم وجود داشته باشه که مناسب نبودن فرق بین خنده‌هایی که خوب بودن با اون‌هایی که به درد نمی‌خوردن چی بود؟

گفتنش سخته، چون گاهی اوقات یه صحنه رو ول می‌کردم. چون حس می‌کردم درست نیست اما تاد می‌گفت اشتباه می‌کنی. عالی بود به نظرم دنبال چیزی می‌گردی که اون لحظه مناسب به نظر بیاد. اما حقیقت اینه که فیلمه و لزومی نیست همیشه واقعی باشه. بعضی وقت‌ها وانمود کردن کار می‌کنه به لنز و موسیقی و نورپردازی بستگی داره. بخش مهمی از کار رو تشکیل می‌دن به عنوان یه بازیگر دوست دارم تجربه‌م خالص باشه. ولی گاهی اشتباه می‌کنم. بدون حس خوب من هم درست از آب درمی‌یاد.

می‌خوام در مورد اون دفتر صحبت کنم می‌دونم که یه دفتر خالی بهت دادن تا به عنوان آرتور بنویسی و فکراش رو پیاده کنی دفتری که توی فیلم می‌بینیم همونه؟

آره.

اگه همین الان بازش می‌کردم و شروع می‌کردم به خوندن چی می‌فهمیدم که باعث شه آرتور رو بهتر درک کنم؟ هنوز داری‌ش؟

نه، دیگه دستم نیست نمی‌دونم چرا، باید سراغش رو بگیرم.

در کنار مصاحبه با واکین فینیکس از نشست خبری فیلم ژوکر دیدن کنید

 پس یه جایی اون بیرونه؟

آره، دست یه نفره به اسم جوئل ولی فکر نمی‌کنم چیزی باشه که به نظرم بیش‌تر باعث می‌شه برات سؤال پیش بیاد تا این‌که به جواب برسی بعضی‌هاش خیلی‌هاش برای بقیه مفهومی نداره. با یه ذهن به‌هم‌ریخته طرفیم خیلی پراکنده‌س ولی بخش زیادی در مورد دلتنگی اون برای کسی‌یه که قبلن می‌شناخت و خیالاتش درباره‌ی کالیفرنیا.

منظورت از خیالات چی‌یه؟

تفکراتش به عنوان کسی که هرگز گاتهام رو ترک نکرده بود این‌که کالیفرنیا از نظر اون چه چیزی رو نشون می‌داد.

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنونس

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

«گزارش فرانسوی» کمدی درامی به کارگردانی وس اندرسون است. داستان این فیلم حول کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی می‌گذرد که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند.

این سه واقعه عبارت‌ند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری. وس اندرسون در ساخت این فیلم از زندگی واقعی کارکنان مجله نیویورکر الهام گرفته‌است.

پیش‌تولید عجیب فیلم جدید وس اندرسون از زبان رابرت یئومان


این فیلم پرستاره بازیگران نام‌داری مانند بنیسیو دل‌تورو، آدریان برودی، تیلدا سوینتون، لئا سیدو، فرانسس مک‌دورمند، تیموتی شالامه، بیل مورای، اون ویلسون و ادوارد نورتون را دور هم جمع کرده و قرار است پس از افتتاحیه در جشنواره‌ی فیلم کن، به شکل عمومی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود

 

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم من زلاتان هستم | درامی بیوگرافیک درباره‌ی زندگی زلاتان ابراهیموویچ

تریلر فیلم من زلاتان هستم

تریلر فیلم من زلاتان هستم منتشر شد

فیلم من زلاتان هستم در ژانر بیوگرافیک اثری‌ست به کارگردانی ینس سیوگرن که براساس کتابی با همین نام به نوشته‌ی دیوید لاگرکرانتز ساخته شده و داستان زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست مشهور سوئدی را در دو دوره‌ی مختلف بیان می‌کند.

گرانیت روشیتی در نقش زلاتان ۱۷ ساله و دومینیک آندرسون بایراکتاتی نقش زلاتان ۱۱ ساله را دارند و در کنار این دو بازیگرانی نظیر امانوئل آیتا، دیوید اس لیندگرن و هاکان بنگستون نیز در فیلم حاضر هستند.

این اثر دهم سپتامبر اکران خواهد شد.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم مرد آزاد / Free Guy | با بازی رایان رینولدز

تریلر فیلم مرد آزاد

تریلر فیلم مرد آزاد منتشر شد

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر فیلم مرد آزاد به کارگردانی شان لوی با بازی رایان رینولدز، جو کری و جودی کورمر منتشر شد

«مرد آزاد» فیلمی است ساخته‌ی شان لوی، کارگردان سری معروف «شبی درموزه» و توسط مت لیبرمن و زک پن نوشته شده است. این فیلم در ادامه‌ی روال آثاری مانند «بازیکن یک آماده»، «رالف خراب‌کار» و «گیمر»، داستان دنیایی را در بازی‌های ویدیویی به تصویر می‌کشد که ترکیبی از دو عنوان بسیار پرطرفدار GTA و Fortnite است.

گای، یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC)های این دنیاست که بعد از کشتن یکی از بازیکنان، با برداشتن عینکش دنیا را از فیلتر HUD (جزئیات مختلفی که در بازی‌ها روی صفحه می‌آیند مانند مقدار سلامتی، استقامت و گلوله) می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به مبارزه‌ی جهانی بپیوندد.

در مرکز «مرد آزاد»، رایان رینولدز به عنوان شخصیت اصلی قرار گرفته و بازیگرانی مانند جودی کورمر (کشتن ایو)،جو کری (چیزهای عجیب) و تایکا وایتیتی (جوجو خرگوشه و ثور: راگناروک) نیز حصور دارند.

«مرد آزاد» از جمله پروژه‌هایی بود که زیر نظر کمپانی فاکس قرن بیستم کلید خورد ولی در نهایت قرار است توسط دیزنی منتشر شود (چنین اتفاقی برای فیلم فوردعلیه فراری نیز رخ داد).

 

جدیدترین تریلر فیلم «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز |

Free Guy Official Trailer

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها