با ما همراه باشید

بعد از پایان فصل جوایز در هالیوود و در فصل بهار نوبت به نمایش آثاری می‌رسد که در رده‌ی فیلم‌های بلاک‌باستری نیستند. فیلم بوک اسمارت یا خرخون هم یکی از این آثار است. اولیویا وایلد بازیگر-کارگردانی که او را با فیلم in time می‌شناسیم. این بار پشت دوربین رفته و قصه‌ای تین‌ایجری را روایت می‌کند که توانسته نمره‌های بالایی از منتقدان کسب کند. آن‌چه در ادامه خواهید خواند بخش دوم گفت‌وگو با بازیگران فیلم خرخون در استودیو هالیوودریپورتر است.

بخش اول گفت‌وگو با بازیگران فیلم بوک اسمارت را این‌جا ببینید.

بعضی‌ها این فیلم رو با «خیلی بد» مقایسه می‌کنن. فکر می‌کنین این مقایسه‌ها عادلانه‌س؟ نظرتون در این باره چی‌یه؟ اون فیلم معرکه‌س، خیلی خوبه که با چنین فیلمی مقایسه شه.

بینی فلدستین: «من این سؤال رو جواب می‌دم بچه‌ها. اول از همه این‌که فیلم «خیلی بد» تا ابد موندگار می‌مونه. همیشه همین رو می‌گم. این که فیلمت ماندگار باشه دست‌آورد بزرگی‌یه. فقط یه نقد نیست، بلکه عشق عمیق و علاقه رو به دیدن دوباره‌ی فیلم نشون می‌ده. فکر می‌کنم از فیلم به‌ خاطر وجود عشق و رفاقت مردونه استقبال شد. مهم اون‌ صحنه‌س که جونا می‌گه بوپ! داره رفاقت پسرها رو در اون سن نمایش می‌ده. مثل یه نور خالص، صادقانه و دوست‌داشتنی در یه فیلم کمدی خشن با کلی جوک‌های بامزه‌ست. موضوع جوک‌ها نیستن، دلیل موندگار بودنش دوستی بین مایکل و جوناست. باعث افتخارمونه که با اون فیلم مقایسه شیم. فکر می‌کنم دلیلش اینه که «خرخون» هم مثل «خیلی بد»، رفاقت دخترها رو در زمینه‌ی کمدی نشون می‌ده و به همون اندازه که کمدی ماجراجویانه‌س در مورد روابط دوستی هم هست.

در کنار گفت‌وگو با بازیگران فیلم بوک اسمارت ببینید: گفت‌وگو با کیانو ریوز

بنابراین از یه جهت خیلی باعث افتخارمه، ولی از جهتی هم دیگه نباید بگیم که فیلم‌ها یه نسخه‌ی دخترونه از همون فیلم‌های پسرونه هستن. موضوع اینه که فیلم‌ها با هم فرق دارن. باید تمومش کنیم. الیویا هم همیشه می‌گه خیلی مسخره‌س و باید تموم شه.خلاصه بگم، پدر شصت‌وهفت ساله‌ی حسابدار من فیلم‌مون رو خیلی دوست داشت. دقت کنین که فیلم موردعلاقه‌ش پدرخوانده‌ قسمت دو هست! در مورد هیچ‌کدوم از فیلم‌های من و جونا چنین چیزی نگفته بود. منتقد سخت‌گیری‌یه.»

الیویا وایلد این اواخر در هالیوود ریپورتر به ما گفت که موضوع این فیلم پیدا کردن ارزش هر کس بدون برچسب زدنه. نظرتون درباره‌ی حرفی که الیویا زد چی‌یه؟

بیلی لورد: «خب، تجربه‌ی دبیرستان من تقریبن شبیه جی‌جی بود، از جهت برتر بودن. به نظرم نباید به کسی لقب بهتر بودن بدیم. نامردی‌یه که در حق نوجوون‌ها چنین کاری کنیم. در حالت عادیش هم کلی استرس دارن. حالا بیایم و به‌شون برچسب خوشگل‌ترین و دراماتیک‌ترین هم بزنیم؟ ویژگی‌هایی که به من نسبت دادن شاخ‌ترین بود، و این‌که بیش‌تر از بقیه ممکن بود عکسم بره روی روزنامه‌دیواری! خیلی گستاخانه بود. درست هم نبود. من اغلب شب‌ها خونه بودم و چهار ساعت تکالیف و مقاله می‌نوشتم. آره، شاید آخر هفته یه کنسرت هم می‌رفتم. ولی این باعث نمی‌شه شاخ بشم! اصلن شاخ یعنی چی؟ موضوع اینه که مردم بر اساس اون چیزی که خونده بودن من رو قضاوت می‌کردن و سعی نمی‌کردن واقعن خودم رو بشناسن. فقط توی ذهن‌شون این بود که من دختر کری فیشرم وعکس دختر کری فیشر می‌ره روی روزنامه‌دیواری! این کسی نبود که من بودم.»

سؤال آخر اینه که دیالوگ یا صحنه‌ای از فیلم هست که محبوب‌تون باشه؟

بینی فلدستین: «من اون موقع رو دوست دارم که جسیکا ویلیامز درباره‌ی جامبا جوس صحبت می‌کنه، که ورودش به همه‌ی شعبه‌هاش ممنوع شده. باعث می‌شه از خنده اشکم دربیاد. می‌گه: «من دیگه نمی‌تونم آب‌میوه‌ی مانگو اگوگو بخورم!». هر دفعه بحثش پیش می‌آد. ما کلی مسافرت رفتیم و هر دفعه که به فرودگاه می‌ریم و مغازه‌ی جامبا جوس می‌بینم، خنده‌م بند نمی‌آد.»

دایانا، تو هم بگو.

دایانا سیلورز: «هر حرفی رو که نوآ گلوین می‌زنه دوست دارم. اون صحنه‌ی اول که همه‌مون داخل کلاسیم، موقع فیلم‌برداری خیلی برامون سخت بود که نخندیم. اون و آستین کنار هم خیلی خنده‌دارن. خیلی خوب بود.»

ممنونم بچه‌ها!

مرسی که دعوت‌مون کردی.

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنونس

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

«گزارش فرانسوی» کمدی درامی به کارگردانی وس اندرسون است. داستان این فیلم حول کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی می‌گذرد که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند.

این سه واقعه عبارت‌ند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری. وس اندرسون در ساخت این فیلم از زندگی واقعی کارکنان مجله نیویورکر الهام گرفته‌است.

پیش‌تولید عجیب فیلم جدید وس اندرسون از زبان رابرت یئومان


این فیلم پرستاره بازیگران نام‌داری مانند بنیسیو دل‌تورو، آدریان برودی، تیلدا سوینتون، لئا سیدو، فرانسس مک‌دورمند، تیموتی شالامه، بیل مورای، اون ویلسون و ادوارد نورتون را دور هم جمع کرده و قرار است پس از افتتاحیه در جشنواره‌ی فیلم کن، به شکل عمومی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود

 

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم من زلاتان هستم | درامی بیوگرافیک درباره‌ی زندگی زلاتان ابراهیموویچ

تریلر فیلم من زلاتان هستم

تریلر فیلم من زلاتان هستم منتشر شد

فیلم من زلاتان هستم در ژانر بیوگرافیک اثری‌ست به کارگردانی ینس سیوگرن که براساس کتابی با همین نام به نوشته‌ی دیوید لاگرکرانتز ساخته شده و داستان زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست مشهور سوئدی را در دو دوره‌ی مختلف بیان می‌کند.

گرانیت روشیتی در نقش زلاتان ۱۷ ساله و دومینیک آندرسون بایراکتاتی نقش زلاتان ۱۱ ساله را دارند و در کنار این دو بازیگرانی نظیر امانوئل آیتا، دیوید اس لیندگرن و هاکان بنگستون نیز در فیلم حاضر هستند.

این اثر دهم سپتامبر اکران خواهد شد.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم مرد آزاد / Free Guy | با بازی رایان رینولدز

تریلر فیلم مرد آزاد

تریلر فیلم مرد آزاد منتشر شد

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر فیلم مرد آزاد به کارگردانی شان لوی با بازی رایان رینولدز، جو کری و جودی کورمر منتشر شد

«مرد آزاد» فیلمی است ساخته‌ی شان لوی، کارگردان سری معروف «شبی درموزه» و توسط مت لیبرمن و زک پن نوشته شده است. این فیلم در ادامه‌ی روال آثاری مانند «بازیکن یک آماده»، «رالف خراب‌کار» و «گیمر»، داستان دنیایی را در بازی‌های ویدیویی به تصویر می‌کشد که ترکیبی از دو عنوان بسیار پرطرفدار GTA و Fortnite است.

گای، یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC)های این دنیاست که بعد از کشتن یکی از بازیکنان، با برداشتن عینکش دنیا را از فیلتر HUD (جزئیات مختلفی که در بازی‌ها روی صفحه می‌آیند مانند مقدار سلامتی، استقامت و گلوله) می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به مبارزه‌ی جهانی بپیوندد.

در مرکز «مرد آزاد»، رایان رینولدز به عنوان شخصیت اصلی قرار گرفته و بازیگرانی مانند جودی کورمر (کشتن ایو)،جو کری (چیزهای عجیب) و تایکا وایتیتی (جوجو خرگوشه و ثور: راگناروک) نیز حصور دارند.

«مرد آزاد» از جمله پروژه‌هایی بود که زیر نظر کمپانی فاکس قرن بیستم کلید خورد ولی در نهایت قرار است توسط دیزنی منتشر شود (چنین اتفاقی برای فیلم فوردعلیه فراری نیز رخ داد).

 

جدیدترین تریلر فیلم «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز |

Free Guy Official Trailer

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها