با ما همراه باشید

ویدیوهای اختصاصی جشنواره ونیز ۲۰۱۹ | معرفی فیلم Ad Astra / به‌سوی ستارگان ساخته‌ی جیمز گری و بازی برد پیت، لیو تایلر و روث نگا

چند سالی هست که دنیای سینما به فیلم‌های علمی‌تخیلی روی خوش نشان داده است. این روند در سال ۲۰۱۳ با فیلم «جاذبه» به کارگردانی آلفونسو کوارون آغاز شد و پس از آن طی سال‌های متوالی با فیلم‌های «میان‌ستاره‌ای»، «مریخی»، «ورود» و «نخستین انسان» ادامه پیدا کرد. امسال نیز جیمز گری با آخرین اثرش به نام «به سوی ستارگان» از سینمای هنری فاصله گرفته و به سمت سینمای استودیویی آمده است. .

در کنار معرفی فیلم Ad Astra بخوانید:

نقد فیلم Marriage Story از نگاه منتقد هالیوود ریپورتر | ازدواجی که از مسیرش خارج شده

این کارگردان آمریکایی که تا کنون چهار بار نامزد دریافت جایزه‌ی نخل طلا در جشنواره‌ی کن بوده، این بار با «به سوی ستارگان» در هر دو جشنواره‌ی پاییزی ونیز و تورنتو حضور دارد. جیمز گری که عمومن او را با آثارش در ژانر رومانتیک می‌شناسیم، این بار دست به کاری متفاوت زده و اظهار داشته که هدفش از «به‌ سوی ستارگان»، این بوده که سفر فضایی را به واقعی‌ترین شکل ممکن نشان دهد.

داستان این فیلم درباره‌ی فضانوردی به نام روی مک‌براید است که در منظومه‌ی شمسی سفر می‌کند تا پدر گمشده‌اش را پیدا کند و از رازی پرده بردارد که زندگی انسان‌ها را روی زمین تهدید می‌کند. او در این سفر به حقایقی دست پیدا می‌کند که طبیعت وجودی انسان و جایگاه او را در طبیعت به چالش می‌کشد. جیمز گری می‌گوید: «روی معتقد است پاسخ معماهای زندگی را می‌توان در فضا پیدا کرد و می‌فهمد که زیبایی زندگی به ارتباطات بین انسان‌هاست.»

در کنار معرفی فیلم Ad Astra ببینید:

نشست خبری فیلم Marriage Story با حضور اسکارلت جوهانسون، آدام درایور و نوا بامباک

پس از دیدن تریلر این فیلم، دور از ذهن به نظر نمی‌آید که «به سوی ستارگان» را مشابه فیلم «میان‌ستاره‌ای» بدانیم، چرا که این‌جا هم شاهد رابطه‌ی یک پدر و فرزند هستیم که فرزند به حل مشکل پدر می‌شتابد. با این حال جان اکسِلراد، تدوینگر فیلم که پیش از این چهار بار با گری همکاری کرده، معتقد است که این کار بسیار متفاوت است. او تنها وجه شباهت این دو فیلم را لایه‌ لایه و متفکرانه بودن آن‌‌ها می‌داند و می‌گوید که پیغام نهایی فیلم‌ها با هم کاملن متفاوت است.

در این فیلم نام بازیگرانی چون برد پیت، تامی لی جونز، لیو تایلر و روث نگا به چشم می‌خورد. برد پیت که پس از جدا شدن از آنجلینا جولی از دنیای بازیگری فاصله گرفته بود، امسال با فیلم «روزی روزگاری در هالیوودِ» تارانتیو احیا شد و پس از آن نقش‌آفرینی این کاراکتر متفاوت را بر عهده گرفت. گری و پیت پیش از این نیز تصمیم ب

آنونس

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی

جدیدترین تریلر فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون

«گزارش فرانسوی» کمدی درامی به کارگردانی وس اندرسون است. داستان این فیلم حول کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی می‌گذرد که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند.

این سه واقعه عبارت‌ند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری. وس اندرسون در ساخت این فیلم از زندگی واقعی کارکنان مجله نیویورکر الهام گرفته‌است.

پیش‌تولید عجیب فیلم جدید وس اندرسون از زبان رابرت یئومان


این فیلم پرستاره بازیگران نام‌داری مانند بنیسیو دل‌تورو، آدریان برودی، تیلدا سوینتون، لئا سیدو، فرانسس مک‌دورمند، تیموتی شالامه، بیل مورای، اون ویلسون و ادوارد نورتون را دور هم جمع کرده و قرار است پس از افتتاحیه در جشنواره‌ی فیلم کن، به شکل عمومی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود

 

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم من زلاتان هستم | درامی بیوگرافیک درباره‌ی زندگی زلاتان ابراهیموویچ

تریلر فیلم من زلاتان هستم

تریلر فیلم من زلاتان هستم منتشر شد

فیلم من زلاتان هستم در ژانر بیوگرافیک اثری‌ست به کارگردانی ینس سیوگرن که براساس کتابی با همین نام به نوشته‌ی دیوید لاگرکرانتز ساخته شده و داستان زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست مشهور سوئدی را در دو دوره‌ی مختلف بیان می‌کند.

گرانیت روشیتی در نقش زلاتان ۱۷ ساله و دومینیک آندرسون بایراکتاتی نقش زلاتان ۱۱ ساله را دارند و در کنار این دو بازیگرانی نظیر امانوئل آیتا، دیوید اس لیندگرن و هاکان بنگستون نیز در فیلم حاضر هستند.

این اثر دهم سپتامبر اکران خواهد شد.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

آنونس

تریلر فیلم مرد آزاد / Free Guy | با بازی رایان رینولدز

تریلر فیلم مرد آزاد

تریلر فیلم مرد آزاد منتشر شد

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: تریلر فیلم مرد آزاد به کارگردانی شان لوی با بازی رایان رینولدز، جو کری و جودی کورمر منتشر شد

«مرد آزاد» فیلمی است ساخته‌ی شان لوی، کارگردان سری معروف «شبی درموزه» و توسط مت لیبرمن و زک پن نوشته شده است. این فیلم در ادامه‌ی روال آثاری مانند «بازیکن یک آماده»، «رالف خراب‌کار» و «گیمر»، داستان دنیایی را در بازی‌های ویدیویی به تصویر می‌کشد که ترکیبی از دو عنوان بسیار پرطرفدار GTA و Fortnite است.

گای، یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC)های این دنیاست که بعد از کشتن یکی از بازیکنان، با برداشتن عینکش دنیا را از فیلتر HUD (جزئیات مختلفی که در بازی‌ها روی صفحه می‌آیند مانند مقدار سلامتی، استقامت و گلوله) می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به مبارزه‌ی جهانی بپیوندد.

در مرکز «مرد آزاد»، رایان رینولدز به عنوان شخصیت اصلی قرار گرفته و بازیگرانی مانند جودی کورمر (کشتن ایو)،جو کری (چیزهای عجیب) و تایکا وایتیتی (جوجو خرگوشه و ثور: راگناروک) نیز حصور دارند.

«مرد آزاد» از جمله پروژه‌هایی بود که زیر نظر کمپانی فاکس قرن بیستم کلید خورد ولی در نهایت قرار است توسط دیزنی منتشر شود (چنین اتفاقی برای فیلم فوردعلیه فراری نیز رخ داد).

 

جدیدترین تریلر فیلم «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدز |

Free Guy Official Trailer

 

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها