تورنتو ۲۰۱۹: نقد فیلم The Laundromat / خانهی پولشویی از نگاه اوون گلیبرمن، منتقد ورایتی با ترجمه اختصاصی از آرتتاکس خانهی پولشویی سودبرگ درامی است که با...
تورنتو ۲۰۱۹: نقد فیلم Jojo Rabbit ، ساختهی تایکا وایتیتی و با بازی اسکارلت جوهانسون، از نگاه اوون گلیبرمن، منتقد ورایتی با ترجمه اختصاصی از آرتتاکس...
فستیوال ونیز ۲۰۱۹: نقد فیلم Joker / ژوکر، ساختهی تاد فیلیپس و با بازی واکین فینیکس، از نگاه دیوید ارلیخ، منتقد ایندیوایر ژوکر تاد فیلیپس: جاهطلبانهترین...
فستیوال ونیز ۲۰۱۹: نقد فیلم Marriage Story / داستان ازدواج از نگاه جان فروش، منتقد هالیوود ریپورتر داستان طلاق بامباک و جیسون لی آنهایی با بیخیالی...
تورنتو ۲۰۱۹: نقد فیلم The Wild Goose Lake از نگاه پیتر بردشاو، منتقد گاردین و جسیکا کیانگ، منتقد ورایتی با ترجمهی اختصاصی از آرتتاکس نقد فیلم...
نقد فیلم «پرتره بانویی در آتش» از نگاه پیتر دوبروژ، منتقد ورایتی: عنوان فیلم جدید سلین سیاما، «پرترهی بانویی در آتش»، به مخاطب این را القا...
تورنتو ۲۰۱۹: نقد فیلم Ford v Ferrari / فورد علیه فراری، ساختهی جیمز منگولد، از نگاه تاد مککارتی، منتقد هالیوود ریپورتر با ترجمهی اختصاصی از آرتتاکس....
نقد فیلم Les Miserables از نگاه گای لاج، منتقد ورایتی: از هر دو منظر منطقی و اخلاقی، ایستادن در طرف قانون در اولین فیلم بلند لجی...
ترجمه اختصاصی از آرتتاکس: نقد فیلم Clemency ساختهی چینونی چوکوو از نگاه اریک کن منتقد ایندیوایر نقد فیلم Clemency از اریک کُن، ایندیوایر: در زمانهای که...