با ما همراه باشید

نویسنده‌ی فیلم هنوز نه از بازنویسی مشترک برگرفته شده از ایده‌ی آقای وزیردفتری می‌گوید و نتیجه‌ی کار را رضایت بخش دانسته و بازی فرهاد اصلانی و پانته‌آ پناهی‌ها را کمک شایانی به تولید این فیلم می‌داند. او از ویژگی‌های فیلم‌نامه نویسی در فیلم کوتاه می‌گوید و به انتقادهای صریح و دوست داشتنی مخاطبین جوان جشنواره نهال اشاره می‌کند.

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی نشده

گالری عکس روز سوم جشنواره ٣۶ فیلم فجر

ادامه مطلب

دسته‌بندی نشده

گفت‌و‌گو با علیرضا قاسمی | استعدادیابی، میوه‌‏ی اصلی نهال است

کارگردان فیلم وقت ناهار، از استقبال پرشور از نهال چهاردهم با وجود تغییرات گفته و راه موفقیت در فیلم‌سازی فیلم ساختن و عدم ناامیدی می‌داند. او مهم‌ترین ویژگی جشنواره نهال را استعدادیابی دانسته و آن را مشوقی برای فیلم‌سازان جوان معرفی میکند. فیلم وقت ناهار برنده‌ی جوایز بهترین عکس فیلم، بهترین بازیگر زن، بهترین فیلم داستانی بیشتر از ۱۵ دقیقه و جایزه بخش آکادمی شد. همچنین این فیلم نامزد نخل طلای فیلم کوتاه کن شده است و در سایر جشنواره‌های بین‌المللی حضور پررنگی داشته است و به جشنواره اسکار فیلم دانشجویی ۲۰۱۸ معرفی شده است.

ادامه مطلب

دسته‌بندی نشده

سیاوش چراغی‏‌پور به آرت‏‌تاکس می‏‌گوید | وقت ناهار با چاشنی جسارت و خلاقیت

تجربه‌های سیاوش چراغی‌پور از بازی در فیلم کوتاه و داستان حضور ناگهانی او در فیلم وقت ناهار. ایشان از فضای پرشور و خلاقانه‌ی جشنواره‌های دانشجویی گفته و تجربه جسارت جوانی را برای همه بازیگران الزامی می‌داند.

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها