با ما همراه باشید

زیرنویس فارسی اختصاصی از آرت‌تاکس: مصاحبه با تاد فیلیپس ، کارگردان فیلم ژوکر، را که از کاراکتر مورد علاقه‌اش در مارول و بهره‌گیری از فیلم‌های مارتین اسکورسیزی می‌گوید.

در کنار مصاحبه با تاد فیلیپس ببینید:

گفت‌وگو با واکین فینیکس، بازیگر نقش ژوکر

دیشب بعد از این که فیلم رو دیدم با یکی بحثم شد. داشتم در مورد این صحبت می‌کردم که با آرتور هم‌دردی می‌کنم. می‌گن چه‌طور می‌تونی هم‌دردی کنی؟ یه هیولاست. با این وجود هنوز هم می‌شه باهاش هم‌دردی کرد ممکن هست با یه هیولا هم‌دردی کنی و خودت هیولا نباشی؟

تاد فیلیپس: آره، فکر کنم مهمه و در نهایت فیلم در مورد اینه؛ در کل در مورد هم‌دلی‌یه. هم‌دردی با کسانی که از قشر فقیر جامعه هستن یا اونایی که در دنیا رها شدن. ولی نمی‌دونم. فکر کنم از آدم اشتباهی این سؤال رو پرسیدی. من با صورت‌زخمی هم‌دردی می‌کنم.

سؤال باید این باشه که با چه کسایی نباید هم‌دردی کرد.

فقط می‌خواد کسب و کار خودش رو ادامه بده.

در مورد این که «راننده تاکسی» و «پادشاه کمدی» منابع الهامت بودن قبلن صحبت کردی. یکی از چیزهایی که اون فیلم‌ها با فیلم تو  اشتراک دارن از خیلی جنبه‌ها به عنوان یه بیننده باید فکر کنی که آیا اتفاق واقعی بوده یا صرفن تو ذهن شخصیتی که می‌بینیم رخ داده. کنجکاوم بدونم آیا آماده‌ای برای باقی عمرت مردم بیان و به‌ت تئوری‌هاشون رو بگن و بپرسن درسته یا نه چون خود اسکورسیزی تو راننده تاکسی جواب‌های قاطعانه‌ای می‌ده که اتفاق واقعی بود یا نه؟

منظورت رو گرفتم.

در کنار مصاحبه با تاد فیلیپس ببینید:

گفت‌وگو با تاد فیلیپس در ونیز ۲۰۱۹

حاضری به اون سؤالات جواب بدی؟

حاضرم جواب بدم فقط الآن نه؛ حداقل برای چند سال نه. چون فکر می‌کنم مهمه که فیلم راحت اطلاعاتش رو نده. این چیزی‌یه که عاشق‌شم، سؤالاتی‌یه که در انتها خواهید داشت. فیلم رو به خیلی‌ها از جمله دوست‌هام موقع تدوین نشون دادم. همون‌طور که گفتی، همه‌شون در مورد این که این اتفاق چه معنی داره و اون‌جا چه خبره تئوری‌های متفاوتی داشتن. این رو دوست دارم. یکی از بخش‌های لذت‌بخش فیلم‌سازی‌یه به خصوص فیلمی مثل این. اصلن داری فیلمی به اسم ژوکر می‌سازی از همون اول یه راوی غیرقابل‌اعتماده چون ژوکره. بنابراین از بهترین بخش‌های فیلمه.

تا الآن تئوری‌ای شنیدی که با خودت بگی چه‌قدر احمقانه؟

آره، ولی منطقی‌یه. می‌فهمم ممکنه از چی به اون فکر رسیده باشی.

وقتی فیلمی مثل این می‌بینم با خودم می‌گم فیلم‌های شخصیت‌پرداز با درجه سنی بالا راهی‌یه که فیلم‌های کمیک‌بوکی باید پیش بگیرن. می‌فهمم چرا برای شخصیت‌های مارول همچین اتفاقی نمی‌افته. جنس‌شون فرق می‌کنه. ولی اگر شخصیتی از مارول رو داشتی و فیلمی مثل ژوکر براش می‌ساختی. سراغ کدوم یکی می‌رفتی؟

سؤال سختی‌یه چون کارشون بی‌نقصه. اگر بخوام بگم و می‌دونم امکانش بعد از این فیلم آخر عملن غیرممکنه برای من … نمی‌دونم. نمی‌تونم جوابی بدم.

در کنار مصاحبه با تاد فیلیپس ببینید:

نشست خبری فیلم ژوکر با حضور تاد فیلیپس و واکین فینیکس

می‌خواستی کی رو بگی؟

می‌خوام بگم آیرون‌من چون عاشق رابرت داونی‌یم و دوست دارم همچین فیلمی باهاش بسازم. نه که خیلی در مورد اون دنیا بدونم ولی من وقتی بدونم کی ممکنه در نقش باشه، جذب اون شخصیت می‌شم. نیمی از لذتی که تو نوشتن فیلم‌نامه‌ی ژوکر با اسکات سیلور داشتم، هیجانم در مورد این بود که واکین فینیکس چه واکنشی ممکنه داشته باشه. همیشه با بازیگر جلو می‌رم در نتیجه جواب اون سؤال هم این شکلی‌یه. رابرت داونی یکی از انسان‌های موردعلاقه‌مه. فکر کن چه کاری می‌تونه بکنه.

2,236 بازدید کلی, 4 بازدید امروز

برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر

اهدای جایزه افتخاری به آنتونی هاپکینز در تیف ۲۰۲۰ | Anthony Hopkins and Others Win TIFF 2020 Tribute Awards

جایزه افتخاری آنتونی هاپکینز

تقدیر از هانیبال لکتر در تیف ۲۰۲۰ | اهدای جایزه افتخاری به آنتونی هاپکینز

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: فستیوال فیلم تورنتو اعلام کرد که جایزه های افتخاری خود را امسال به آنتونی هاپکینز ، کلویی ژائو و میرا نیر اهدا خواهد کرد. 

این سه نفر به همراه کیت وینسلت برندگان جایزه‌ی افتخاری امسال‌اند که در ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد. مراسم گالای فصل جوایز فستیوال فیلم تورنتو نیز به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به صورت دیجیتال برگزار شده و برندگان به صورت آنلاین و از خانه‌هایشان سخنرانی خواهند کرد.

ببینید: ‌اسامی فیلم‌های حاضر در فستیوال فیلم تورنتو اعلام شد 

Anthony Hopkins and Others Win TIFF 2020 Tribute Awards

The Toronto Film Festival has tapped Oscar winner Anthony Hopkins and directors Chloe Zhao and Mira Nair for tributes at its upcoming 20th edition. The trio, whose latest movies will screen as part of the virtual Sept. 10 to 19 edition, join Kate Winslet as part of this year’s honorees for the 2020 TIFF Tribute Awards on Sept. 15. And after the coronavirus pandemic ended plans for a physical mass gathering, TIFF’s award season gala will instead go digital this year with at-home acceptance speeches and career retrospectives for the trophy winners.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

535 بازدید کلی, 389 بازدید امروز

ادامه مطلب

خبر

لودویگ گورانسون از تجربه ساخت موسیقی «انگاره» می‌گوید | Ludwig Goransson Talks about Tenet Music Composing

موسیقی فیلم Tenet

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: لودویگ گورانسون در مصاحبه‌ای از تجربه‌ی ساخت موسیقی متن فیلم «Tenet / انگاره» به کارگردانی کریستوفر نولان می‌گوید.

لودویگ گورانسون از تجربه ساخت موسیقی فیلم Tenet می‌گوید

با وجود تاخیرهای چند باره در اکران «انگاره»، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، اما انگار آن‌ها دست از تبلیغ برنمی‌دارند.

لودویگ گورانسون، آهنگساز این فیلم، در مصاحبه‌ای با Deadline گفته است که این فیلم را باید حتماً در سینما دید. او گفت: «البته که جالب است که ببینی همه‌ی این‌ها، مخصوصاً همه‌ی کارهایی که انجام داده‌ام، چه نتیجه‌ای خواهند داشت ولی تماشای این فیلم را حتماً باید در سینما تجربه کنید. به نظر می‌رسد که دارند سینماها در سطح بین‌الملل باز می‌شوند و فکر می‌کنم مردم اکنون به چنین چیزی نیاز دارند. آن‌ها نیاز دارند چیزی ببیند و تجربه کنند. آن‌ها باید بتوانند برای مدتی هم که شده از این جهان بیرون بیایند. این فیلم سطح‌هایی مختلف و چیزهای زیادی برای هضم و درک کردن دارد. برای تماشای واکنش مردم به آن آرام و قرار ندارم.»

ببینید: ‌جدیدترین تیزر فیلم Tenet به بهانه‌ی اکران در چین

Ludwig Goransson Talks about Tenet Music Composing

Christopher Nolan‘s “Tenet” remains one of the most anticipated films of the year. Nevermind the delays. Forget the uncertainty. Nolan’s film looks to be a doozy, and if its composer’s latest comments are to be believed, this is a movie that demands to be viewed from a multiplex seat. Speaking with Deadline, composer Ludwig Goransson also opened up about “Tenet,” saying: “It’s definitely been interesting to see how it all develops, and out of everything I’ve worked on, this is definitely an experience that you need to have in the theater. It seems like they’re opening up the theaters internationally first, and I think people need something like this right now. They need to watch something and experience something, to also be able to kind of get away for a little bit. There’s so many levels to it, and so much to take in. I can’t wait to see how people react to it.”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

1,674 بازدید کلی, 365 بازدید امروز

ادامه مطلب

خبر

ایمی سایمتز از «او فردا می‌میرد» می‌گوید: این فیلم ثمره‌ی خندیدن به ترس‌های خودم است! | Amy Seimetz talks about She Dies Tomorrow

ایمی سایمتز او فردا می میرد

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: ایمی سایمتز در گفت‌وگویی از نحوه‌ی شکل‌گیری دومین ساخته‌اش فیلم «او فردا می میرد» می‌گوید

ایمی سایمتز از «او فردا می میرد» می‌گوید: این فیلم ثمره‌ی خندیدن به ترس‌های خودم است!

ایمی سایمتز پس از هشت سال دومین فیلم بلند خود را با عنوان «او فردا می‌میرد» ساخته است. این فیلم هم مانند فیلم پیشین او شما را به منظره‌ای رویایی و فریبنده می‌برند که در آن شخصیت‌هایی غیر قابل اعتماد وجود دارند که هر کاری از دستشان برمی‌آید.

او درباره‌ی این فیلم می‌گوید: «من عمداً با المان‌ها و ابزارهای ژانر وحشت، مخصوصاً طراحی و ساختمان صدا و بالا بردن تنش، بازی کردم. این یک فیلم هیولایی است بدون این که هیولایی را ببینید و هم‌زمان با کمدی نیز ترکیب شده است. شاید بیش‌تر به این خاطر است که این یک فیلم شخصی است و اضطراب‌های خودم را کندوکاو می‌کند. من همیشه اولین کسی هستم که به ترس وجودی‌ام می‌خندم اما زمانی که این احساسات را درون خودم حس می‌کنم می‌بینم به شدت واقعی و وحشت‌ناک‌اند. برای همین به ناچار از جلد خودم بیرون می‌آیم و می‌گویم: «اگر تو این اضطراب را نداشتی، این فیلم خنده‌داری برای دیدن بود.»»

ببینید: تریلر فیلم «او فردا می‌میرد» ساخته‌ی ایمی سایمتز

Amy Seimetz talks about She Dies Tomorrow

Amy Seimetz has made “She Dies Tomorrow”, her second feature film after eight years. Like her previous film, this one pulls you into an off kilter, menacing dreamscape where unreliable characters are capable of doing just about anything. This is the first COVID-19 era thriller ever made. “I was intentionally playing around with horror elements and tools,” she said. “Specifically in sound design and structure, and ratcheting up tension. It’s a monster movie without ever seeing the monster, and blending that with comedy. Mostly because the film itself is personal; it explores my own anxiety. I’m always the first person to laugh at my own existential fear, when I feel those emotions, they are very real and horrifying. Inevitably, I sort of pop out of myself, saying, ‘If you weren’t going through this anxiety, it would be funny to look at.’”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

2,813 بازدید کلی, 384 بازدید امروز

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها