با ما همراه باشید

تورنتو ۲۰۱۹: نشست خبری فیلم The Two Popes را با حضور فرناندو میرلس، کارگردان، و جاناتان پرایس، بازیگر، با زیرنویس فارسی اختصاصی و کیفیت دل‌خواه ببینید.

جاناتان پرایس در نشست خبری فیلم دو پاپ:

اتفاقات براساس شانس جلو رفتن. راهی نبود که پیش‌بینی کنیم تونی و من بتونیم با هم همکاری خوبی داشته باشیم. ولی وقتی الآن به‌ش فکر می‌کنم، چیزی که در فیلم‌نامه و در مورد فرانسیس دیدم وقتی می‌ره با پاپ ملاقات کنه، شگفت‌زده است از جایی که حضور داره و به‌ش احترام می‌ذاره. شروع کار تونی با من هم کم و بیش همین شکلی بود. کسی‌یه که تمام عمرم براش احترام قائل بودم. جفت‌مون اهل ولز هستیم به خاطر همین دل‌بستگی خاصی نسبت به‌ش داشتم. ولی یک خورده خسته بودم و و از سوی من نسبت به تونی یک حس شگفت‌زدگی وجود داشت. می‌تونین این موضوع رو تو صحنه‌ها ببینین. بعد دوست‌های خیلی خوبی شدیم و کلی هم‌دیگه رو می‌خندوندیم. نه لزومن داخل صحنه، بین برداشت‌ها و پشت صحنه هم بود.

در کنار تماشای نشست خبری فیلم The Two Popes از صفحه‌ی جشنواره‌ی فیلم تورنتو ۲۰۱۹ دیدن کنید

فرناندو میرلس در نشست خبری فیلم دو پاپ:

فکر کنم شغل من اینه که ساکت بشم و بذارم این دو کارشون رو انجام بدن. تنها چیزی که از همون اول دنبالش بودم اینه که رابطه رو خیلی صمیمی و شخصی کنید. می‌خواستم انسانیت دو نفر رو نشون بدم و نه سازمانی که پاپ رهبری‌ش رو داره. واقعن نیازی نیست چیز خاصی یه این دو تا بگی. عالی‌یه! این احساس منه. نمی‌دونم با حرفی که صبح گفتم موافقی یا نه روش کاری‌شون تو آماده شدن برای نقش‌شون فرق می‌کنه.

تونی کاملن وابسته به کلماته. بنابراین جدی می‌گم که از چهار یا پنج ماه قبل از این که فیلم‌برداری رو شروع کنیم، به‌م ایمیل می‌فرستاد که می‌خوام این کلمه یا خط رو جابه‌جا کنم و تلاش می‌کنه یک ماه قبل شروع کار فیلم‌نامه رو حفظ باشه. مهم‌ترین چیز براش دیالوگ‌ها هستن. ولی احساس می‌کنم جاناتان بیش‌تر می‌خواد به حس شخصیت، زبان بدنی شخصیت و احساساتی که نسبت به دیگران داره نزدیک بشه. آنتونی و جاناتان رویکردهای متفاوتی دارن و البته کیفیت کارشون رو دیدیم.

جاناتان پرایس: حرفت درسته.

فرناندو میرلس: تو بیش‌تر مثل موسیقی جاز تغییرپذیر هستی ولی آنتونی دقیقه.

جاناتان پرایس: حرفت رو دوست داشتم. مرسی.

فرناندو میرلس: نه، کلاسیک هم خوبه!

جاناتان پرایس: البته کارگردانی فرناندو رو فراموش نکنیم. الکی می‌گه نمی‌خواست کار زیادی بکنه. ولی از اون کارگردان‌هایی نیست که بگه این شکلی یا اون شکلی و واقعن نمی‌دونن چی می‌خوان. فرناندو می‌دونه چی می‌خواد و به عنوان یه بازیگر به‌ش اعتماد داری که اشتباهت رو بگه و احساس امنیت شگفت‌آوری داری. وقتی داری باهاش کار می‌کنی، می‌تونی کارتو درست انجام بدی. کم شده این حرف رو بزنم ولی واقعن به کار باهاش افتخار می‌کنم و دست‌آورد فرناندو شگفت‌انگیزه.

فرناندو میرلس: ممنون.

2,237 بازدید کلی, 10 بازدید امروز

خبر

اهدای جایزه افتخاری به آنتونی هاپکینز در تیف ۲۰۲۰ | Anthony Hopkins and Others Win TIFF 2020 Tribute Awards

جایزه افتخاری آنتونی هاپکینز

تقدیر از هانیبال لکتر در تیف ۲۰۲۰ | اهدای جایزه افتخاری به آنتونی هاپکینز

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: فستیوال فیلم تورنتو اعلام کرد که جایزه های افتخاری خود را امسال به آنتونی هاپکینز ، کلویی ژائو و میرا نیر اهدا خواهد کرد. 

این سه نفر به همراه کیت وینسلت برندگان جایزه‌ی افتخاری امسال‌اند که در ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد. مراسم گالای فصل جوایز فستیوال فیلم تورنتو نیز به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به صورت دیجیتال برگزار شده و برندگان به صورت آنلاین و از خانه‌هایشان سخنرانی خواهند کرد.

ببینید: ‌اسامی فیلم‌های حاضر در فستیوال فیلم تورنتو اعلام شد 

Anthony Hopkins and Others Win TIFF 2020 Tribute Awards

The Toronto Film Festival has tapped Oscar winner Anthony Hopkins and directors Chloe Zhao and Mira Nair for tributes at its upcoming 20th edition. The trio, whose latest movies will screen as part of the virtual Sept. 10 to 19 edition, join Kate Winslet as part of this year’s honorees for the 2020 TIFF Tribute Awards on Sept. 15. And after the coronavirus pandemic ended plans for a physical mass gathering, TIFF’s award season gala will instead go digital this year with at-home acceptance speeches and career retrospectives for the trophy winners.

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

1,153 بازدید کلی, 1,007 بازدید امروز

ادامه مطلب

خبر

لودویگ گورانسون از تجربه ساخت موسیقی «انگاره» می‌گوید | Ludwig Goransson Talks about Tenet Music Composing

موسیقی فیلم Tenet

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: لودویگ گورانسون در مصاحبه‌ای از تجربه‌ی ساخت موسیقی متن فیلم «Tenet / انگاره» به کارگردانی کریستوفر نولان می‌گوید.

لودویگ گورانسون از تجربه ساخت موسیقی فیلم Tenet می‌گوید

با وجود تاخیرهای چند باره در اکران «انگاره»، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، اما انگار آن‌ها دست از تبلیغ برنمی‌دارند.

لودویگ گورانسون، آهنگساز این فیلم، در مصاحبه‌ای با Deadline گفته است که این فیلم را باید حتماً در سینما دید. او گفت: «البته که جالب است که ببینی همه‌ی این‌ها، مخصوصاً همه‌ی کارهایی که انجام داده‌ام، چه نتیجه‌ای خواهند داشت ولی تماشای این فیلم را حتماً باید در سینما تجربه کنید. به نظر می‌رسد که دارند سینماها در سطح بین‌الملل باز می‌شوند و فکر می‌کنم مردم اکنون به چنین چیزی نیاز دارند. آن‌ها نیاز دارند چیزی ببیند و تجربه کنند. آن‌ها باید بتوانند برای مدتی هم که شده از این جهان بیرون بیایند. این فیلم سطح‌هایی مختلف و چیزهای زیادی برای هضم و درک کردن دارد. برای تماشای واکنش مردم به آن آرام و قرار ندارم.»

ببینید: ‌جدیدترین تیزر فیلم Tenet به بهانه‌ی اکران در چین

Ludwig Goransson Talks about Tenet Music Composing

Christopher Nolan‘s “Tenet” remains one of the most anticipated films of the year. Nevermind the delays. Forget the uncertainty. Nolan’s film looks to be a doozy, and if its composer’s latest comments are to be believed, this is a movie that demands to be viewed from a multiplex seat. Speaking with Deadline, composer Ludwig Goransson also opened up about “Tenet,” saying: “It’s definitely been interesting to see how it all develops, and out of everything I’ve worked on, this is definitely an experience that you need to have in the theater. It seems like they’re opening up the theaters internationally first, and I think people need something like this right now. They need to watch something and experience something, to also be able to kind of get away for a little bit. There’s so many levels to it, and so much to take in. I can’t wait to see how people react to it.”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

2,260 بازدید کلی, 951 بازدید امروز

ادامه مطلب

خبر

ایمی سایمتز از «او فردا می‌میرد» می‌گوید: این فیلم ثمره‌ی خندیدن به ترس‌های خودم است! | Amy Seimetz talks about She Dies Tomorrow

ایمی سایمتز او فردا می میرد

آرت‌تاکس – گروه سینمای جهان: ایمی سایمتز در گفت‌وگویی از نحوه‌ی شکل‌گیری دومین ساخته‌اش فیلم «او فردا می میرد» می‌گوید

ایمی سایمتز از «او فردا می میرد» می‌گوید: این فیلم ثمره‌ی خندیدن به ترس‌های خودم است!

ایمی سایمتز پس از هشت سال دومین فیلم بلند خود را با عنوان «او فردا می‌میرد» ساخته است. این فیلم هم مانند فیلم پیشین او شما را به منظره‌ای رویایی و فریبنده می‌برند که در آن شخصیت‌هایی غیر قابل اعتماد وجود دارند که هر کاری از دستشان برمی‌آید.

او درباره‌ی این فیلم می‌گوید: «من عمداً با المان‌ها و ابزارهای ژانر وحشت، مخصوصاً طراحی و ساختمان صدا و بالا بردن تنش، بازی کردم. این یک فیلم هیولایی است بدون این که هیولایی را ببینید و هم‌زمان با کمدی نیز ترکیب شده است. شاید بیش‌تر به این خاطر است که این یک فیلم شخصی است و اضطراب‌های خودم را کندوکاو می‌کند. من همیشه اولین کسی هستم که به ترس وجودی‌ام می‌خندم اما زمانی که این احساسات را درون خودم حس می‌کنم می‌بینم به شدت واقعی و وحشت‌ناک‌اند. برای همین به ناچار از جلد خودم بیرون می‌آیم و می‌گویم: «اگر تو این اضطراب را نداشتی، این فیلم خنده‌داری برای دیدن بود.»»

ببینید: تریلر فیلم «او فردا می‌میرد» ساخته‌ی ایمی سایمتز

Amy Seimetz talks about She Dies Tomorrow

Amy Seimetz has made “She Dies Tomorrow”, her second feature film after eight years. Like her previous film, this one pulls you into an off kilter, menacing dreamscape where unreliable characters are capable of doing just about anything. This is the first COVID-19 era thriller ever made. “I was intentionally playing around with horror elements and tools,” she said. “Specifically in sound design and structure, and ratcheting up tension. It’s a monster movie without ever seeing the monster, and blending that with comedy. Mostly because the film itself is personal; it explores my own anxiety. I’m always the first person to laugh at my own existential fear, when I feel those emotions, they are very real and horrifying. Inevitably, I sort of pop out of myself, saying, ‘If you weren’t going through this anxiety, it would be funny to look at.’”

از مجموعه تحلیل‌گران عصر ارتباطات بیش‌تر ببینید:

آرت‌تاکس را در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

کیدتاکس Kidtalks.ir | کیدتاکس رسانه تصویری کودکان و نوجوانان

تک‌تاکس Techtalks.ir | اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

3,433 بازدید کلی, 1,004 بازدید امروز

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها