با ما همراه باشید

شبی که ماه کامل شد یکی از مهم‌ترین آثار جشنواره سی‌وهفتم است. فیلمی که می‌توان آن را ادامه‌ی جاه‌طلبی‌های آبیار پس از ساخت «نفس» دانست. خسرو نقیبی در استودیو آرت‌تاکس میزبان نرگس آبیار، هوتن شکیبا و پدرام شریفی‌ست و درباره‌ی ساخت شبی که ماه کامل شد حرف می‌زنند.

 

از شبی که ماه کامل شد بیش‌تر ببینید:

معرفی فیلم | لینک تماشا

گفت‌وگوی ویدئویی آرت‌تاکس با فرشته صدرعرفایی | لینک تماشا

گفت‌وگو با سامان لطفیان و حمید نجفی راد درباره‌ی پروسه‌ی فیلم‌برداری و تدوین فیلم  | لینک تماشا

۲ دیدگاه

1 دیدگاه

  1. نازنین

    ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ در ۱۵:۵۴

    ممنون گفت و گوی بسیار خوبی بود و حرف های عوامل واقعا سمت و سوی انسانی داشت

  2. کاوه ناظمی

    ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ در ۱۱:۵۶

    شبی که ماه کامل شد را فارغ از جناح‌بندی سیاسی باید دید. همان‌طور که در این گفت‌وگو چنین برخوردی با آن شده است. فیلم برای هیچ گروه و دسته‌ای نیست. برای مردم ایران است و چه خوب که این حرف‌ها در این گفت‌وگو بیان شده است.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای فیلم

نقد فیلم سرخ‌پوست | همه چیز برای سینما

نقد فیلم سرخپوست

نقد فیلم سرخپوست از نگاه محمدرضا مقدسیان

محمدرضا مقدسیان با حضور در استودیو آرت‌تاکس به نقد فیلم سرخ پوست ساخته نیما جاویدی پرداخت.

 

از محمدرضا مقدسیان بیش‌تر ببینید:

نقد فیلم آشفته‌گی | لینک تماشا

نقد فیلم بیست و سه نفر | لینک تماشا

 

از سرخ‌پوست بیش‌تر ببینید:

معرفی فیلم سرخ پوست | لینک تماشا

نشست خبری فیلم سرخ پوست در کاخ رسانه | لینک تماشا

فوتوکال فیلم سرخ پوست | لینک تماشا

 

دیگر ویدیوهای ما از سی‌وهفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر را در صفحه‌ی اختصاصی این رویداد در آرت‌تاکس ببینید

ادامه مطلب

راهنمای فیلم

نقد فیلم شبی که ماه کامل شد | فیلمی که در جزئیات شکل می‌گیرد

نقد فیلم شبی که ماه کامل شد

نقد فیلم شبی که ماه کامل شد از نگاه گل‌بو فیوضی

 

از شبی که ماه کامل شد بیش‌تر ببینید:

گفت‌وگوی خسرو نقیبی با نرگس آبیار، هوتن شکیبا و پدرام شریفی در استودیو مولن‌روژ | لینک تماشا

گفت‌وگو با فیلم‌بردار و تدوین‌گر «شبی که ماه کامل شد» | لینک تماشا

معرفی فیلم | لینک تماشا

نشست خبری فیلم در کاخ رسانه‌ | لینک تماشا

فوتوکال فیلم | لینک تماشا

 

 

دیگر ویدیوهای ما از سی‌وهفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر را در صفحه‌ی اختصاصی این رویداد در آرت‌تاکس ببینید

ادامه مطلب

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

شب‌های نقد -۵ | بررسی آثار مهم جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر از نگاه خسرو نقیبی و امیر قادری

بررسی آثار مهم جشنواره سی‌ و هفتم فیلم فجر

شب‌های نقد -۵ | بررسی آثار مهم جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر از نگاه خسرو نقیبی و امیر قادری

 

سرخط‌های بخش دوم گفت‌وگوی پر تیتر خسرو نقیبی سردبیر آرت‌تاکس با امیر قادری سردبیر کافه‌سینما درباره‌ی کالبدشکافی آثار مهم جشنواره

 

خسرو نقیبی:

-پروداکشن تختی برای سینمای ایران یک پیش‌رفت چندپله‌ای‌ست.

-۹۰ دقیقه‌ی اول فیلم «متری شش و نیم» بهترین فیلم جشنواره است اما در پایان فیلم افت می‌کند.

-اگر در «ابد و یک‌روز» سانسور به کمک روستایی آمده باشد؛ در «متری شش‌ونیم» به ضررش شده است.

 

امیر قادری:

-فیلم‌سازان ایدئولوژیک نمی‌توانند فیلم‌های قهرمان‌پرور بسازند.

-سعید روستایی یک استعداد است و بعد از مدت‌ها سینمای ایران صاحب یک کارگردان شده که می‌تواند صحنه‌های جان‌دار بسازد. نگرانم منتقدان روستایی را دوره کنند و بگویند فیلم مینیمال‌ بساز!

-روزی رامبد جوان در اعلام هزینه‌های خندوانه گفت:‌ «به کسی مربوط نیست» اما او امروز هزینه‌ی ساخت طلا را اعلام می‌کند. همین یک گام روبه‌جلو در شفافیت مالی‌ست.

-سانسور به فیلم اول روستایی کمک کرد.

-سیاوش اسعدی تنها کارگردان جشنواره است که لنز و قاب براش مهم است.

 

 

بیش‌تر ببینید:

بخش اول گفت‌وگوی سردبیران آرت‌تاکس و کافه سینما را ببینید‌ | لینک تماشا

میزگردی درباره‌ی بهترین‌های جشنواره: هنوز از دوگانه‌ی خیر و شر عبور نکرده‌ایم | لینک تماشا

میزگردی برای پیش‌بینی نامزدها و برندگان جشنواره: انگار در لندن زندگی می‌کنیم نه تهران ! | لینک تماشا

 

ادامه مطلب

محبوب‌ترین‌ها