هانس زیمر کارنامه‌اش را مرور می‌کند | هر قصه‌ای را باید شخصی کرد

آرت‌تاکس تقدیم می‌کند: هانس زیمر روبه‌روی دوربین نشسته و به مرور آثار مهم کارنامه‌اش پرداخته این ویدیوی دیدنی را با زیرنویس اختصاصی آرت‌تاکس از دست ندهید

هانس زیمر کارنامه‌اش را مرور می‌کند:

مرور هر کارنامه‌ای از زبان خالقش شنیدنی‌تر است. هانس زیمر در ابتدای این گفت‌وگو می‌گوید: «هرگاه آثاری که ساخته‌ام را دوباره می‌شنوم؛ نقاطی هست که دل‌م می‌خواهد تغییرشان دهم. ملودی‌هام بی‌نقص نیستند و هنوز به‌ آن نقطه‌ای نرسیدم که ملودی‌ بی‌اشکالی بسازم اما هر روز به امید ساختش از خواب بلند می‌شوم.»

نظر زیمر درباره‌ی برخی از آثارش:

شیرشاه: وقتی پیشنهاد ساخت موسیقی این فیلم به من داده شد به آن‌ها گفتم سراغ آدمی اشتباه آمده‌اید و من با این فضا بیگانه‌ام و اعضای دیزنی تاکید کردند که دقیقن به همین دلیل تو را انتخاب کردیم. ابتدا به نظرم آمد که این تنها قصه‌ی چند حیوان بامزه است اما سعی کردم جور دیگری نگاهش کنم: شیرشاه در کودکی پدرش را از دست داد؛ درست مثل خودم. پس سعی کردم موسیقی شیرشاه مرثیه‌ای برای پدرم باشد.

گلادیاتور: نه صبح بود و ریدلی اسکات زنگ زد و گفت می‌خواهد یک فیلم گلادیاتوری بسازد و من با خودم فکر کردم فیلمی خواهد بود پر از مردانی که دامن به پا می‌کنند و صندل می‌پوشند اما فیلم ریدلی اسکات چیز دیگری بود. در سکانس‌های ابتدایی گلادیاتور هیچ زنی دیده نمی‌شود. وقتی این سکانس‌ها را دیدیم به ریدلی گفتم زنانگی‌اش کم است و تصمیم گرفتیم از آوایی زنانه استفاده کنیم.

 

بیش‌تر ببینید:

از نزدیک و شخصی با ستاره‌های سینما |‌ کلیر فوی و امیلی بلانت | جونا هیل

 

لینک کوتاه:

شاید این ها را نیز دوست داشته باشید

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *